AP SG F1
hvad synes I?

İmage

İmage

İmage
Svar
Når der er noget jeg ikke synes om - kommenterer jeg det ofte slet ikke, men her føler jeg trang til at sige min mening.

Det er synd og skam.

AP's oprindelige design på RO er super. Det har det hele. Maskulinitet, elegance, ide (koøje), egenart, genkendelighed, skiver med super detaljer. Klassisk designkvalitet så det batter!

At lave en fætter BR udgave er næsten Blasfemi Icon_cool

vh Baun
Svar
Ja det er heller ikke min kop te - uret er specielt nok som det er og alle de forekellinge LE modeller, som efterhånden alle urfirmaer spytter ud, tager pusten fra begrebet LE. Der er mange andre udgaver af den AP som jeg hellere vil have...
Svar
...lyder jeg som en sur gammel mand igen?!?
Svar
Peter V Skrev:...lyder jeg som en sur gammel mand igen?!?

Nej du lyder som om du synes det er en skidt ide og at det er lidt pjattet med de der LE på den måde - og det er jeg helt 100% enig med dig i - og jeg er ikke sur i det mindste Icon_e_smile

Smag og behag - og helt OK at nogen (som AP her og der) vover skridtet - jeg vil bare ikke eje det (men gerne meget andet AP)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Peter V Skrev:...lyder jeg som en sur gammel mand igen?!?

Jamen du er en sur gammel mand, det har vi da fået slået fast tidligere. Så det er vel sådan det er Icon_e_wink
Svar
Nu skal det ikke være nogen hemmelighed, at jeg godt kan lide AP, men dette er ikke mit førstevalg af flere grunde... You name it.

Men hvis jeg nu havde været til det første SGP (og havde klejnerne og mange andre AP'er), ville jeg sgu da købe den klokke, mens I andre pøbelmedlemmer stod over i boden, der sælger T-shirts og caps Icon_e_wink
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Hmm..
For mig er det knapperne, der ødelægger det visuelle.

Så,.... Med stållænke og uden røde knapper synes jeg den går an...
MVH

SK
/SK
Svar
Modellen tiltaler mig, men rød er ikke min farve, så jeg biler aldrig ejer af det ur. Til forskel fra så mange andre formår AP at få solgt deres ROO LE modeller og 75 % af den handles efterfølgende til over listepris. Husk også på at vi taler LE i 50-300 stk. og ikke Omega LE på 10.000 stk.

Det er også fedt at de ikke er så konservative som så mange andre firmaer. Og nu og da kommer der nu nogle ok lækre ure ud af det... Icon_cool

/Mads

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
...nu siger jeg jo ikke at alle LE modeller er pjat men jeg synes man skal gøre mere ud af det end farve skiven gul og sætte grønne visere på. Fx er de udgaver du viser på billederne meget mere harmoniske efter min mening.

IWC har også lavet nogle meget mærkelige udgaver af deres BP til forskellige (asiatiske) forhandlere, i få eks. og alle er udsolgt - men det bliver de jo ikke nødvendigvis kønnere af...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)