Vi må give den en skalle!
Der er LO-skolen i Helsingør, som er konference-center kombineret med hotel. Og der kan man selv vælge om vil overnatte eller ej, for overnatning koster det 1.695 kr
og hvis man bare vil være der om dagen koster det 498 kr

Men her er der i hvertfald priser; [url]"http://www.loskolen.dk/regado.jsp?type=page&id=371">http://www.loskolen.dk/regado.jsp?type=page&id=371[/url]
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
Svar
Jeg er frisk på at hjælpe hvor jeg kan! Icon_cool Støtter ideen 100%!
Svar
Hej Baun
Jeg synes det er en fantastisk idé og jeg melder mig gerne til GTG udvalget.
Lund
Svar
Det er ikke så let...

man kan kun vælge een mulighed i en afstemning.

Så jeg tror jeg bliver nødt til at dele den lidt op.

Dvs der kommer en som indikerer hvilken max. pris man finder akceptabel - forudsat at indhold svarer til pris.

den kunne hedde

Jeg kan akceptere en pris (uden overnatning) op til:
  • 500 kr
    1000 kr
    1500 kr
    2000 kr

og så en anden der spørger til en differencieret løsning (pakke tilvalg) som jeg omtaler tidligere. Der er ingen mening i at spørge til overnatning - det vil jo under alle omstændigheder være frivillig tilvalg

Den kunne hedde:
  • Samme pakke til alle
    Mulighed for at tilvælge middag

Man kunne jo selvfølgelig fristes til at spørge til om øst, fyn eller vest foretrækkes, men resultatet er nok givet - der er flest Sjællændere her på forum og jeg tror mest på modellen med at skiftes.

kommentarer udbedes - igen

vh Baun
Svar
Jeg synes du skal tage ØST VEST med - kan det ikke laves så alla spørgsmål er i en og samme afstemning så man ser

500 kr 50%
1000 kr 55%
1500 kr 40%
2000 kr 30%
2500 kr 20%
samme pakke 70%
individuel pakke 65%
Øst 50%
Vest 70%

Altså alt skal kunne give samlet over 100 - så kan man se ud fra ALLE svar at 50% af de samlede svar = at xx antal mennesker vil komme ved 500kr og at 30% af alle vil komme hvis det er 20% - eller så så mange hvis Øst osv - så man kan få et billede ikke kun i % men i antal mennesker?

Ved ikke om en afstemning her teknisk kan laves sådan
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Man kan som sagt kun vælge een ud af de svarmuligheder der er - så vidt jeg ved!

vh Baun
Svar
Hvis jeg skal svare ordentligt på om jeg vil acceptere 500 - 1000 - 1500 osv. er jeg jo også interesseret i at vide hvad jeg får for pengene! Tror det er en svær afstemning, men måske det kan lade sig gøre?
Svar
Speedy Skrev:Hvis jeg skal svare ordentligt på om jeg vil acceptere 500 - 1000 - 1500 osv. er jeg jo også interesseret i at vide hvad jeg får for pengene! Tror det er en svær afstemning, men måske det kan lade sig gøre?

Selvfølgelig er det svært - men det er jo ikke nogen bindende tilmelding - i i den situation kan man måske godt give en meningstilkendegivelse om hvad der er max. forudsat at kvalitet følger pris!

Skulle man hellere beskrive fx 3 scenarier og så stemme om dem? -

Bageftter kan man jo så spørge hvor mange der vil komme til vinderarrangementet for at lodde om der er tilstrækkelig interesse?

fx.

Arrangement nr 1

Vi laver et arrangement som appellerer til så mange som muligt.

Vi var i Horsens sidst så det bliver på Sjælland denne gang, men midt imellem– fx Sorø storkro.

Eftermiddags-arrangementet som er det ”faglige højdepunkt” starter med check-in kl. 14.30.

Kl 15.00 er der velkomst og kaffe og kage.

Program

Alle deltagere som har ure med laver udstillinger så andre kan se Deres ure -

15.30 – 16.15 (nogen ser på workshops andre cirkulerer og snakker)
  • Remarbejde – der vises hvordan en hjemmelavet rem kan laves
    Foto – opstilling med telt og lamper osv

16.15 – 17.00 Årets gæst underholder (om ure selvfølgelig) (alle hører efter og griner på de rette tidspunkter)

17.00 – 17.45 (nogen ser på workshops andre cirkulerer og snakker)
  • Sådan fungerer et ur basalt – en stor model vises
    Udvendig rensning af auktionsur- fra skrot til slot

kl. 18.00 – Det ”faglige højdepunkt” afsluttes officielt

kl. 18.30 Middag

Pris uden middag max 400,00 kr
Pris med middag max 900,00 kr

Arrangementet vil kun blive afholdt hvis der er min. 35 betalende gæster
Fælles middag vil kun blive afholdt hvis der er min. 10 tilmeldte gæster

Arrangement nr 2

Et alternativt "low budget" arrangement beskrives (lidt det Benny advokerer for tror jeg)

Arrangement nr 3

Endnu et alternativ beskrives fx. ala Horsens arrangementet

vh Baun
Svar
Fint nok - men det ene alternativ kunne nu godt være CPH - Sorø er der ikke meget fest ved og forskellen fra Jylland ikke stor - så for at kunne kombinere lidt sjovt - ville jeg have et CPH alternativ med - gerne bennys billige for min skyld - selv om jeg synes at skal man køre fra ex Horsens må der godt være lidt god mad og vin - men lad se hvad du finder på til afstemningen
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Fint nok - men det ene alternativ kunne nu godt være CPH - Sorø er der ikke meget fest ved og forskellen fra Jylland ikke stor - så for at kunne kombinere lidt sjovt - ville jeg have et CPH alternativ med - gerne bennys billige for min skyld - selv om jeg synes at skal man køre fra ex Horsens må der godt være lidt god mad og vin - men lad se hvad du finder på til afstemningen
vh

Jeg tror at mange jyder og fynboer vil finde det langt lettere at komme til Sorø storkro eller Kong Hans i Slagelse end et sted inde i storkøbenhavn.

Herudover mener jeg det kan hjælpe på prisen - og faktisk måske også på sikkerheden!

Men det er sandelig svært at have samtlige muligheder og aspekter med! Så hvis vi har hovedlinierne på plads må man vel også overlade detaljet til et arrangementudvalg!

Vi kan jo også lave en konkurence - Beskriv det GTG års urmøde som du helst vil til og så lave et udskildningsløb!

Der bliver fx beskrevet 5 arrangementer - afstemning - de 4 går videre -afstemning 3 går videre osv.

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)