Tukjær Skrev:Jeg har lige været til GTG hos Bjørn på djævleøen. Det kostede mig diesel + broafgift = ca. 610 kr. Jeg var der ca. 3 timer......
Så penge er ikke et issue her......!
Og jeg kørte en månedstid før præcis den modsatte vej...
Jeg betaler også gerne for et godt arrangement, også ekstra transport, selvom jeg selvfølgelig helst ser det afholdt på djævleøen, som I vest for Storebælt vist kalder området med Sjølunds Fagre Sletter og Østersøens Bred.
Det vigtigste for mig, hvis der skal betales, er at det er "mere" end f.eks. Tjukærs eller mit GTG, hvor vi "blot" var en flok nørder, der gik rundt og kiggede i hinandens urkasser. Og "mere" må meget gerne være et eller flere relevante indlæg/foredrag som jeg foreslog ovenfor. Jeg nævnte specifikt Mads Christensen, fordi jeg har en godtnok halv-løs kontakt til ham, og jeg ville godt forsøge at få ham til at komme.
Jeg kunne f.eks. forestille mig et indhold på en lørdag eftermiddag/aften som:
- Indæg med en ur teknisk/relevans, f.eks. "Rolex's historie", "ETA værker gennem tiderne", "Kolonnehjulskronografer", "Vedligeholdelse af ure", "Lænker og glas", ... der er sikkert mange muligheder
- Indlæg som f.eks: Mads Christensen - "Mandens smykke - og hvorfor jeg altid bærer to"
- To-tre timer med fælles show/bytte/workshop efter Bauns oprindelige oplæg
- Urene ryger i boks
- Middag.
Jeg er helt klar over, at dette helt sikkert er i 2k størrelsen eller mere, så vi skal bare have en sponsor og lave et lidt mere offentligt arrangement! Med lidt held kan vi måske få et par forhandlere til at yde et større beløb og så give dem lejlighed til at sælge?
/Bjørn.