Svar: 1,453
Tråde: 119
Modtaget Likes: 538 i 177 svar
Givet Likes: 533
Har Tuder noget med Rolex at gøre i dag? Fedt ur for øvrigt
•
Svar: 694
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Synes det er et fedt ur, men jeg kan desværre godt lidt følge ham Mystro på [url]"http://forums.watchuseek.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.watchuseek.com[/url] der skriver: "No Tudor for me. The "almost" Rolex explanation turns me off. Rolex-yes.....Tudor-no."
Med venlig hilsen
Jesper
I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
•
Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Panerai Skrev:berg Skrev:Flot ur... Men... (puha, nu bliver jeg uvenner med mange, håber i kan tage det! ;))

Nu var Skoda vel Skoda uden VW fra starten af. De opkøbte så Skoda på et tidspunkt. Rolex og Tudor har vel altid været kædet sammen og vel sundt for firmaerne at de slår sig sammen og kan bruge samme dele.........
Så det kan vel ikke sammenlignes?
Og ja har da en Skoda, men fordelen er så, at selv om min står på gaden i KBH, så har den stadig fælgene monteret 
De kan da sagtens sammenlignes, masser af dele samt design genbruges...
Ydermere dækker de to mærker hver deres markedssegment, så det giver da fantastisk god mening for dem at samarbejde og dele teknologi og produktionsomkostninger.
On a side note, jeg kan da godt forstå din bil stadig holder på gaden med (stål)fælge og det hele... Tror sådan set du kan lade den stå ulåst med åbne vinder uden at der ville ske noget! ;)
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Skoda var et meget fint bil mærke op til 2 WW men uden VAG var der intet Skoda og Seat for den sags skyld i dag,
hvad man så ellers er til må være op til den enkelte deres biler tiltaler ikke rigtig mig men de laver udmærket biler.
Kan godt se sammenligningen
selvom jeg ikke er helt sikker på at Tudor er så tæt på Rolex i dag som tilfældet er med Skoda og VW/Audi
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
jkjaers Skrev:Synes det er et fedt ur, men jeg kan desværre godt lidt følge ham Mystro på [url]"http://forums.watchuseek.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.watchuseek.com[/url] der skriver: "No Tudor for me. The "almost" Rolex explanation turns me off. Rolex-yes.....Tudor-no."
Jeg tror også, at netop dette aber dabei vil plage mig, efter den første eurofori af begejstring for noget nyt har lagt sig. Samtidig er uret lidt for stort til mit håndled (hvis det i mine øjne skal se harmonisk ud). JEG er til 40 mm ure basta

. For mig gælder: A man with a watch, NOT a watch with a man attached.

.
Casio G-shock
Seiko 5
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Som en bruger herinde engang skrev: "Hvis Rolex er villaen med havudsigt, er Tudor kælderlejligheden uden vinduer...."
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Claus Tukjær Skrev:Som en bruger herinde engang skrev: "Hvis Rolex er villaen med havudsigt, er Tudor kælderlejligheden uden vinduer...." 
HA HA :)
•
Svar: 260
Tråde: 30
Modtaget Likes: 71 i 44 svar
Givet Likes: 63
Claus Tukjær Skrev::shock: For et ETA 2824-2? Så er vi på Breitling niveau.....
Så er valget da lige til højrebenet!
Kvalitet eller Breitbling?
Og hellere sidde i en kælder med mit Tudor, end at sidde og kikke ud over havet med øjne der er ødelagt af alt det genskær fra et Breitbling
Never argue with an idiot.
They will only bring you down to their level and beat you with experience
•