Hygge aften.
Hej rødder.
Tak for en super hyggelig aften, det var rigtig godt at se jer alle så man kan sætte nogle ansigter på dem man til dagligt snakker med.

Endnu en gang tak
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Ja tak til Bjørn for at arrangere et super hyggeligt møde og tak til alle jer andre for at være så spændende og hyggelige som i er.

Stor succes (har du speeded tilbage til Helsingør Nopanic - jeg har bare lige luftet hunden og kysset konen - og bor altså noget tættere Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Ja den fik lige 150 på vejen hjem, så det kunne jeg lige klare på 25 min Icon_e_wink
İmage
Svar
Tak for venlig deltagelse med god ro og orden. Opgørelsen af glemte effekter var hurtigt overstået - ingen ure efterladt!

Mit spisebord var da stort nok til at rumme omkring 120 ure, men vi glemte at tage billeder!

Altså - succesen må gentages en anden gang!

/Bjørn.
Svar
Ja bestemt en god aften i godt selskab.
Svar
En rigtig god aften, stor tak til Bjørn for at lægge hus til det.

Hyggeligt at mødes og se de mange flotte ure og høre mere om de ure man normalt kun har set på billeder.

Thomas
Svar
Tak for igår og tak til Bjørn for at lægge hus til.
Godt at få sat ansigter på nogle af dem der skriver herinde.
Det var især den lækre Omega Speedmaster 361 med flot flot patina der gav mig julelys i øjnene samt guld/titanium versionen af Jaeger Le Coultres extreme world uret der fangede for mit vedkommende.
Svar
Til det kan jeg kun sige ball, BALL, BALL, BALL
İmage
Svar
Jeg vil også godt benytte lejligheden til at sige tak for en dejlig aften. Hyggeligt samvær (både med de to- og firebenede) og en masse flotte ure.

Blev da lidt (meget?) interesseret i et Breitling Superocean og et Marathon TSAR.

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
ChronoMaster Skrev:Jeg vil også godt benytte lejligheden til at sige tak for en dejlig aften. Hyggeligt samvær (både med de to- og firebenede) og en masse flotte ure.

Blev da lidt (meget?) interesseret i et Breitling Superocean og et Marathon TSAR.

Mvh.

Jamen, det er jo fordi du har god smag...... Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)