Watch spotting
Bubber har et Omega PO XL gammel model... Kan næsten ikke tro at det ikke allerede er nævnt i denne tråd!
Svar
Søren Østergaard er også tosset med ure har bla set ham med PP Nautilus på armen Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
AL2O3 Skrev:Bubber har et Omega PO XL gammel model... Kan næsten ikke tro at det ikke allerede er nævnt i denne tråd!
Bubber' har rigtigt nok en PO gammel model, men det er ikke en XL, men en 42,5 mm. Da der i en tv udsendelse blev vist nærbilleder af den, kunne jeg se, at tænderne på lünetten er flade, hvor de er spidse på XL'eren i 45,5 mm. (Dette gælder kun på den gamle model PO). Uret ser bare stort ud på den lille mand Icon_e_biggrin1

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Stensbjerg Skrev:Søren Østergaard er også tosset med ure har bla set ham med PP Nautilus på armen Icon_cool

Smadremanden og Bager Jørgen med PP Nautilus, det er klasse Icon_e_biggrin1

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Slettegaard Skrev:
AL2O3 Skrev:Bubber har et Omega PO XL gammel model... Kan næsten ikke tro at det ikke allerede er nævnt i denne tråd!
Bubber' har rigtigt nok en PO gammel model, men det er ikke en XL, men en 42,5 mm. Da der i en tv udsendelse blev vist nærbilleder af den, kunne jeg se, at tænderne på lünetten er flade, hvor de er spidse på XL'eren i 45,5 mm. (Dette gælder kun på den gamle model PO). Uret ser bare stort ud på den lille mand Icon_e_biggrin1
Jeg var ellers også sikker på at det var en 45,5 mm.....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Jeg var ellers også sikker på at det var en 45,5 mm.....
Det troede jeg også indtil jeg så det nærbillede.

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Christian Poulsen bære også denne PP model
Simon Kjær og Daniel Agger har jeg spottet med hvad jeg så som et Rolex DS
Svar
Anders fra Anders og Anne på tur (DR2 temaer) har vist et pannerei ur af en slags på, tror jeg .
Svar
Bentzen Skrev:Anders fra Anders og Anne på tur (DR2 temaer) har vist et pannerei ur af en slags på, tror jeg .
Nix. Det er bare noget der ligner.... Måske et LümTec....
Svar
Jeg syntes det ligner noget blåt mode bras Icon_question
måske det samme nogen vil kalde et Pam Icon_mrgreen Icon_sign
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)