Cartier Tank Francaise Vs. Tank Americaine?
Jeg vil tro de kan fåes fra omkring 18-19.000
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Du skal være opmærksom på, at Panthere findes i tre størrelser.
Så vidt jeg husker, er bredden henholdsvis 22, 26 og 30 mm uden krone.
Den mindste udgave er meget lille efter dagens smag.

Er du sikker på, at du ikke skal have den med guld i lænken?
Modellen med to rækker guld i lænken er bare flot IMHO.

Hvis det omtalte ur ikke er mini-udgaven, er prisen nok ikke helt tosset. Her forudsætter jeg, at standen er som beskrevet.

Jens-Kristian
Svar
JK Skrev:Du skal være opmærksom på, at Panthere findes i tre størrelser.
Så vidt jeg husker, er bredden henholdsvis 22, 26 og 30 mm uden krone.
Den mindste udgave er meget lille efter dagens smag.

Er du sikker på, at du ikke skal have den med guld i lænken?
Modellen med to rækker guld i lænken er bare flot IMHO.

Hvis det omtalte ur ikke er mini-udgaven, er prisen nok ikke helt tosset. Her forudsætter jeg, at standen er som beskrevet.

Jens-Kristian

Hej JK,

Ifølge sælger er modellen den store... jeg har fået billeder og det har en flot størrelse syns jeg.

Kan også bedre li den model med guld i lænken faktisk, men den er jo ikke til salg - eller jeg har ikke lige fundet nogen Icon_e_wink

Tank i vintage - er de alle i guld?

Hanne
Svar
Kig på tysk ebay. Der er en del til salg. Du skal ikke være bange for ebay, hvis du vælger en seriøs sælger med mange positive feedbacks.

De gamle Tank er normalt i guld (forgyldt), men findes også i sølv, så vidt jeg ved

http://schmuck.listings.ebay.de/Luxusuhr...ngItemList

Jens-Kristian
Svar
JK Skrev:Kig på tysk ebay. Der er en del til salg. Du skal ikke være bange for ebay, hvis du vælger en seriøs sælger med mange positive feedbacks.

De gamle Tank er normalt i guld (forgyldt), men findes også i sølv, så vidt jeg ved

http://schmuck.listings.ebay.de/Luxusuhr...ngItemList

Jens-Kristian

Tak for det JK - jeg kigger på det.

Synes jeg blir mere og mere forvirret med, hvad jeg skal vælge.. hmmm.

Hanne
Svar
Hanne, et lille tip som ikke gør dit køb nemmere. Det er en rigtig rigtig god idé at prøve uret på armen før køb. Gang på gang oplever folk at uret ikke er som forventet eller at det ikke sidder godt på armen.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Hanne, et lille tip som ikke gør dit køb nemmere. Det er en rigtig rigtig god idé at prøve uret på armen før køb. Gang på gang oplever folk at uret ikke er som forventet eller at det ikke sidder godt på armen.
Mvh
Klaus

Hej Klaus,

Du har så evigt ret! Jeg har jo prøvet Rolex Datejust i både midsize og 36 mm. Har også prøvet Yachtmaster, Submariner og turn-o-graph. Jeg er nok stadig (helt inderst inde) mest forelsket i tanken om et Rolex Datejust SS med perlemorsskive, romertal og oysterlænke.. det er bare sådan et smukt ur!

Hanne
Svar
De herrer.

Er indehaver af et Santos 100 XL Black Rubber, og er ærlig talt blevet træt af det sorte look, da det meget hurtigt er blevet gråt og slidt.
Vil nu gerne ændre uret så det bliver udstyret med alligator rem og ny ramme på kassen istedet for den sorte rubber.
Spørgsmålet er nu, kan man nogen steder få den ekstra ramme i stål til urkassen i løs vægt?

Ole M på Strøget siger nej !

Freddy
Svar
Supertråd som bevis på vi kan hjælpe hinanden. Jeg har ingen anelse om det meste her (stor undtagelse Icon_e_biggrin ) men hvor er det herligt at se den hjælpsomhed der kommer til udtryk

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)