GTG i kbh
Hvis det skal være onsdag så er vi:

hannover
LJK
Submersible
Columbo
og mig Icon_e_wink
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Man kan vel mødes på Café Norden eller noget andet??????

Men jeg skal ikke bestemme - kommer hvor det bliver aftalt til at være.
Svar
Nopanic Skrev:Hvis det skal være onsdag så er vi:

hannover
LJK
Submersible
Columbo
og mig Icon_e_wink

For kort tid siden havde vi en hyggelig aften hos Hannover hvor vi vel var ca. 12 mand.

En cafetur er selvfølgelig ganske hyggeligt og en nem måde at møde en håndfuld urbrødre på.

Men hvorfor ikke lægge et lidt højere ambitionsniveau og lave et arrangement som ikke løber af stabelen om 1 uge men hvor folk får lidt mere tid til tilmelding mv?
Kunne man forestille sig at Jan Kirk kom lidt ind over, der kunne måske arrangeres en oplægsholder omkring et interessant emne, i stil med det der blev lavet på en restaurant på Østerbro for snart længe siden.

På den anden side, behøver det ene ikke udelukke det andet, og da hverken Jan eller andre har samlet handsken op og budt ind med noget kan det jo være at det er fordi interessen for at arrangere ikke er til stede?

Bare min helt personlige mening.

PS. Jeg er også klar til det mere uformelle og hurtige cafe-arrangement hvis jeg kan.
Svar
Helt sikkert, det lyder også rigtig spændende, men grunden til at jeg kom på banen med det var at jeg argrede mig bare over at måtte melde pas hos claus, for jeg vil frygtelig gerne møde alle jer man snakker med herinde.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Nopanic Skrev:Helt sikkert, det lyder også rigtig spændende, men grunden til at jeg kom på banen med det var at jeg argrede mig bare over at måtte melde pas hos claus, for jeg vil frygtelig gerne møde alle jer man snakker med herinde.

Kære ven, du sender bare en PB næste gang du kommer til Fyn. Du er altid velkommen..... Ja, det er de fleste af jer..... Icon_e_wink
Svar
Jeg synes værste problem med cafe er Hvem tør dog tage mere end nogle billige ure med. Alle kan følge med hvor der samler sig folk med dyre ure. Der kan let være for 1 mio kr til et urmøde - der kan faktisk være meget mere, så man vil jo nok bare have det ur man har på armen, og selv det skal være et man i sidste ende vil undvære hvis man ender med at stirre ind i et dobbeltløbet haglgevær.

Jeg kommer hvis den onsdag bliver fast og jeg stadigt kan men uden mange ure hvis ikke det er hos en privat.
Hos mig blev der kigget i dørspion inden i blev lukket ind Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Jeg synes værste problem med cafe er Hvem tør dog tage mere end nogle billige ure med. Alle kan følge med hvor der samler sig folk med dyre ure. Der kan let være for 1 mio kr til et urmøde - der kan faktisk være meget mere, så man vil jo nok bare have det ur man har på armen, og selv det skal være et man i sidste ende vil undvære hvis man ender med at stirre ind i et dobbeltløbet haglgevær.

Jeg kommer hvis den onsdag bliver fast og jeg stadigt kan men uden mange ure hvis ikke det er hos en privat.
Hos mig blev der kigget i dørspion inden i blev lukket ind Icon_e_smile
vh

Hos mig stod døren vidt åbent, men sådan er vi jo forskellige..... Vi har INGEN kriminalitet på Vestfyn Icon_e_wink
Svar
Tukjær Skrev:[

Hos mig stod døren vidt åbent, men sådan er vi jo forskellige..... Vi har INGEN kriminalitet på Vestfyn Icon_e_wink
Vi sluttede også med øl på terrassen - og privat er risikoen lille, men skriv her i et public forum 15 mennesker med div Panarei, SportsRolex, IWC, Kasser med Zenith osv mødes - så er der en vis risiko. En del af det sjove er at ha urene fremme og cirkulerende.

Holder med dig - risikoen er nok mindre på Vestfyen - nyd det på alle de områder du kan - hvert sted har sine fordele.
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Hos mig blev der kigget i dørspion inden i blev lukket ind Icon_e_smile
vh

Jeg slap da igennem og kom ind alligevel Icon_cool Icon_e_surprised

Jeg må indrømme, at det hyggeligste jeg nogensinde har været med til, var hos Hr. Hannover lige før sommerferien. Total hyggestemning og muligheden for at have ure med og føle sig tryg! Og ikke mindst SE og RØRE alle de ure, som alle de andre havde med.

Café GTG; det er nok ikke lige mig. Jeg vil ikke slæbe rundt med en ur-boks inde i byen (der kan jo komme ridser i mahogni-fineren på boksen Icon_rolleyes ).

Jeg har også været med til et større arrangement i Kbh. (Jens Olsens verdens ur og besøg hos Klarlund). Det var også "spændende" men langt fra lige så hyggeligt som hos Hannover.

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
ChronoMaster Skrev:Jeg slap da igennem og kom ind alligevel Icon_cool Icon_e_surprised

Jeg må indrømme, at det hyggeligste jeg nogensinde har været med til, var hos Hr. Hannover lige før sommerferien. Total hyggestemning og muligheden for at have ure med og føle sig tryg! Og ikke mindst SE og RØRE alle de ure, som alle de andre havde med.

Café GTG; det er nok ikke lige mig. Jeg vil ikke slæbe rundt med en ur-boks inde i byen (der kan jo komme ridser i mahogni-fineren på boksen Icon_rolleyes ).

Jeg har også været med til et større arrangement i Kbh. (Jens Olsens verdens ur og besøg hos Klarlund). Det var også "spændende" men langt fra lige så hyggeligt som hos Hannover.

Mvh.
Icon_redface Icon_redface
TAK - ja det var hyggeligt - og sikke ure altså - din box Zenith hentet i banken martrer mig stadig, og Klaus K -guld ure - nye og derfor slet ikke mig troede jeg, og så alligevel, hold da op - og yes - der var en del ure man godt ville ha stoppet i udgangsdøren
vh
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)