Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Ja ja koste hvad den vil, men no doubt - rolex tudoren er da langt smukkest og sjovest.
Jeg har været i Indien en tid og lige tilbage - og tog min Kermit på, for at se om jeg kunne elske et nyt ur.
Den er fin, men jeg kan ikke elske den, selv om jeg var "tvunget" sammen med den i 8 dage
Nogen af os er bare til vintage
vh
•
Svar: 742
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hannover_dk Skrev:Ja ja koste hvad den vil, men no doubt - rolex tudoren er da langt smukkest og sjovest.
Jeg har været i Indien en tid og lige tilbage - og tog min Kermit på, for at se om jeg kunne elske et nyt ur.
Den er fin, men jeg kan ikke elske den, selv om jeg var "tvunget" sammen med den i 8 dage
Nogen af os er bare til vintage
vh
Så må den i boksen John, en 20 - 30 år så kan du bruge den igen
Thomas
•
Svar: 729
Tråde: 40
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Fedt Tudor ur. Jeg mener de blev først lavet til det franske frømands korps med snow flake skive i 70erne fordi 5513 var for dyre. Priserne afhænger meget af standen på uret, men jeg har set nogen gå til vanvittige priser efter at vintage Rolex er blevet svære at få fat på rent økonomisk.
TILLYKKE MED URET
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Seamus Skrev:Så må den i boksen John, en 20 - 30 år så kan du bruge den igen
Thomas
Du siger det for sjov - men det er præcis det jeg har tænkt mig. Det bliver nok udgangen. Min ældste søn er også villig til at gå den til, men jeg tror den prismæssigt vil have det bedst i boxen og stadigt være som ny
Eneste sure er at om 30 år er jeg 88 og måske ret utæt og uinteresseret i den der grønne klump plejerne spænder fast på min arm
vh
•
Svar: 729
Tråde: 40
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Den grønne sub ville jeg gerne eje. Hvis jeg i dag skulle ud og købe et diver ur ville det nok være en grøn sub eller 42mm sort planet ocean.
•