Certina DS2 - får en kærlig hånd af Krognos
Så fik jeg min 'beater med stil' tilbage fra Jørgen.
Det blev til ny olie, krone, plexi, bro, pakninger, m.m... plus en meget omhyggelig polering af kassen...den er SUPER flot...indvendig, som udvendig Icon_e_biggrin

Jeg ved at 'DS' står for "Double Security' - en kraftig gummiring (ml. værk og kasse), som absorberer stød mv.
Er der ellers noget spændende at sige om denne fine sag:?

İmage
Svar
Flot ur med lækker tyk plexi.

Jeg nappede lige dette billede af et demour som Tony Axelzon fra TTT har haft.

Jeg gætter på at det gule man kan se er den gummiring du omtaler.

İmage

Thomas
Svar
Næh - for jeg ved ikke noget - men hvor ser den fin ud, og deres maskinerier - nu sat i flot stand - holder og holder - så flot eksemplar i nu topstand

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Både Rolex og Omega er jo lidt kendte og roste for at det er ure der kan tåle mosten - tåle at blive brugt år efter år og alligevel blive ved at være pålidelige.....

Og så er det måske netop Certinas DS-2 der er den allermest robuste, når det kommer til stykket?

Flot Vintage og med en historie der matcher de allerbedste!

Herligt ur til det hele - må vi også se skilpaden bagpå - jeg elsker disse ure hvor bagsiden er med!

vh Baun
Svar
Værsgo Icon_e_biggrin

İmage
Svar
Den Bond-rem gør uret ære ! Uret er i mekanisk og optisk god stand, og så får det lige en gang sporty klasse med remmen også ... godt gået ... Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Stærkt inspireret af denne tråd, har jeg sat en natorem på mit DS-2...

Det klæder uret synes jeg, nu overvejer jeg som om det er tid til en polering/rensning også...

İmage

/Crook
Svar
Sejt!

...jeg har lige fået en Rally rem ind ad døren. Smider nogle billeder op, når den er kommet på. Det er totalt retro 70'er look Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)