Om at vise ursamlinger
Tukjær Skrev:Lige i øjet.

God ide..... Hvordan laver man en hjemmeside? Icon_redface

Rigtigt flotte billeder! Er de taget med det nye kamera? Det sidste ur er utroligt flot.

Egentlig ikke svært...

Mange udbydere giver mulighed for at lave gratis hjemmeside...

Jeg har en liggende på weebbyen...

Den er om mine hunde.

Jeg overvejer at lave en "anonym" hjemmeside om Omegaerne, men kan ikke rigtig beslutte mig.

Loncars er fantastisk flot... og jeg har også overvejet, at invitere ham på week-end i sommerhuset med alle pigerne... så kan de pjatte med hav og strand og hunde mens Loncar viser mig hvordan man laver en "rigtig" hjemmeside....

Men havde man blot tid til det hele! Nu kalder den forlorne hare og rødvinen.... som mine drenge siger: "det er efter sådan en middag man skal købe ur af far - ½ pris"

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Nu kalder den forlorne hare og rødvinen.... som mine drenge siger: "det er efter sådan en middag man skal købe ur af far - ½ pris"

vh Baun
Icon_e_smile Går det lidt skidt med jagten - Forloren hare?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
Baun Skrev:Nu kalder den forlorne hare og rødvinen.... som mine drenge siger: "det er efter sådan en middag man skal købe ur af far - ½ pris"

vh Baun
Icon_e_smile Går det lidt skidt med jagten - Forloren hare?

vh

Vores forlorne hare laves af halvt dyrekød (som er meget, meget magert) og halvt svinekød med ca 10 % fedt - og det er smows!

Oftere og oftere køber vi BIB vin - (Bag In Box) - efterhånden kan man faktisk få ganske ok vin på denne måde - ikke Amarone eller Brunello, Medoc og Marguox - men det matcher fint vin til ca 60.00 kr pr flaske!

Of Topic? - nix det er Vintage Icon_rolleyes

vh Baun
Svar
Hej

Når man har en Bag in box stående drikker man som regel bare dobbelt så meget, så ideen er jo god, man åbner to flasker til en lille middag, eller tager istedet en Bag in box og drikker den istedet, men den indeholder jo cirka 4 flasker vin, så ideen er jo god for ham der sælger vin. Icon_e_biggrin

MVh Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)