Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Speedy Skrev:Stenbukken Skrev:Du har ret!! Dog vil jeg ikke bruge dem i hverdagen, hvor jeg går i skole.
Hvad laver I i den skole der? 
Det må være noget med manuel cementblanding i hånden - flækning af egetræs stolper med brændøkse og øvelser i dybdedyk
Enig - brug urene
vh
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg støtter op om at ure skal bruges. Også de specielle i super stand. MEN derfor kan man jo godt bruge de forskellige med omtanke. Jeg har et Rolex Explorer II ref. 1655 fra 1980 som står NOS. Det er vel et ur til 110-120 k i den stand, hvor enkelte ridser eller kanthak kan barbere 20 k af prisen. Det bærer jeg kun ved særlige lejligheder, hvor jeg så nyder det ekstra meget og hvor risikoen for skader er meget begrænset.
Men alle mine ure kommer på armen nu og da. Gør de ikke det, ryger de til salg. Derfor jeg max. vil have/har 20 ure i samlingen.
/Mads
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Mads Gjødesen Skrev:Jeg støtter op om at ure skal bruges. Også de specielle i super stand. MEN derfor kan man jo godt bruge de forskellige med omtanke. Jeg har et Rolex Explorer II ref. 1655 fra 1980 som står NOS. Det er vel et ur til 110-120 k i den stand, hvor enkelte ridser eller kanthak kan barbere 20 k af prisen. Det bærer jeg kun ved særlige lejligheder, hvor jeg så nyder det ekstra meget og hvor risikoen for skader er meget begrænset.
Men alle mine ure kommer på armen nu og da. Gør de ikke det, ryger de til salg. Derfor jeg max. vil have/har 20 ure i samlingen.
/Mads
Helt enig. Men Eterna kronograf art deco kommer heller ikke på hver dag - men jeg har INTET ur som ikke får armtid - og jeg har ingen problem med nyere ure - de får al den armtid de kan - i konkurrence med de øvrige
vh
•
Svar: 976
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Men Speedmaster og Seamaster 300m er jo ikke sjældne modeller. Og så kan de jo også godt tåle man bruger dem. Bare der ikke kommer ridser på kassen, for der kan jo altid en ny lænke på? Men ja i har helt ret selvfølgelig skal de da bruges
•