Hjælp!
hannover_dk Skrev:
Speedy Skrev:Uha der sad noget guf under den lænke, hvad skal der egentlig stå mellem hornene på sådan en LV fra 2004 Mads??

Ja så kan vi heller ikke sove i nat medens vi venter på svaret hvad det var for guf der sad under lænken (det var vel ikke tyggegummi vel) - et tidligt nr eller hyr?
vh

Der sad bare lidt håndledssved!

Jeg ved ikke hvad der forventes at stå mellem hornene, skal der stå eksv. 16610 LV???
Nogen der har en LV og har tjekket mellem hornene???
Svar
Hmm står der " made in china " Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
Mif Skrev:Hmm står der " made in china " Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Icon_rolleyes Øv miffe, det står der altså ikke!!!
Svar
Der kunne også stå - tillykke din Tosse nu fik du ødelagt lænken
gå venligst til Aut forhandler næste gang du vil have lænken af din Lvèr
Svar
Mellem hornene? Ja serie nr. (mener 2004 er F-serie) i den ene ende og 16610 i den anden. Ikke så meget hokus pokus der...

/Mads
Svar
..
Svar
Hej Speedy

Jeg har haft afmonteret lænken på dit ur, og derfor er den nok så forholdsvis ren, da det kun er cirka et halvt år siden. Icon_cool

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej Speedy

Jeg har haft afmonteret lænken på dit ur, og derfor er den nok så forholdsvis ren, da det kun er cirka et halvt år siden. Icon_cool

MVH Peter

Ja det sagde du godt, der var nu alligevel lidt snask derinde.

Men det der overrsakede mig var i første omgang at der ikke stod LV, havde fået at vide at der kunne stå LV eller bare V på de tidlige modeller.
Men der står altså 16610 T.

Morgan har fortalt mig at han har set det før, og at det er nogen af de aller første modeller, hvilket jo også passer ganske godt med at mit ur er solgt i lufthavnen i Geneve den 14/3-2004.

Det giver jo anledning til en del spekuleren alligevel, er den sjælden?
Er alt som det skal være? Omvendt er det ikke som det skal være ville du Peter jo nok have bemærket det da du havde lænken afmonteret!

Har pgså spurgt Morgan om det kunne være en alm. sub med eftermonteret "grønt tøj", men det mener både han og Bo er helt usansynligt.

Jeg holder mig til Morgans vurdering, og Mads, hvor der dog så lige er et ekstra T mellem mine horn!
Og så håber jeg på at min Kermit er en smule sjælden og derfor lidt sjov Icon_e_biggrin .

İmage
Svar
T´et står for Tivoli. Det er jo første generations LV, så Rolex ville være på forkant med børnesygdommene ved at døbe den "Tivoli" Icon_e_wink

Nej jeg kender ikke til den faktiske historien bag disse bogstaver efter 16610 Icon_e_sad Desværre... du må igang med google.

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:T´et står for Tivoli. Det er jo første generations LV, så Rolex ville være på forkant med børnesygdommene ved at døbe den "Tivoli" Icon_e_wink

Nej jeg kender ikke til den faktiske historien bag disse bogstaver efter 16610 Icon_e_sad Desværre... du må igang med google.

/Mads
Ja eller spørge Klarlund og håbe de ved?

(T= tuskhandel model - fremstillet i Vietnam)
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)