Sandhedens time !
#1
Så kom den: Sandhedens time ! Håber I vil være med ... ?

Hvilket ur sidder bedst på din arm ?

Nu ikke noget med at snakke værk, optisk skønhed eller at glæden ved uret generelt ... osv.

Vi er down to basics: Du skal gå med uret i mange timer, og det skal føles helt rigtigt for dig ! Hvilket ur vælger du at tage på ?

Illustrer venligst med billeder, tak !
De venligste hilsner, John
Svar
#2
Rado i sort ceramic. Ceramica multifunction. Uret består af keramaik, plastik og titan.
Svar
#3
Joepete Skrev:Så kom den: Ærlighedens time ! Håber I vil være med ... ?

Hvilket ur sidder bedst på din arm ?

Nu ikke noget med at snakke værk, optisk skønhed eller at glæden ved uret generelt ... osv.

Vi er down to basics: Du skal gå med uret i mange timer, og det skal føles helt rigtigt for dig ! Hvilket ur vælger du at tage på ?

Præcis denne kombination:

İmage
Svar
#4
Mit Omega uden tvivl.
Og så er det så flat at man ikk støder ind i ting med det.

İmage
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#5
36mm Rolex Day-Date 1803 med 1ste generations President lænke (den gamle).

M
Svar
#6
Et gammelt Omega Seamaster Cosmic vel omkring de 34-35 mm, det sidder helt perfekt på armen. Det er ikke verdens kønneste og heller ikke det jeg går mest med, men hvis det kun er komfort på armen der tæller er det det ur der er bedst.

Det er ikke altid det er godt og høre sandheden Icon_e_biggrin
Stor hilsen

CFT
Svar
#7
Enicar Automatic på Nato rem. Virkelig behagelig kassefacon og rem type at gå med en hel dag ! ... og så er uret let at aflæse ...

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
#8
Var lige ved at "plumpe i" med mit ur, der har fulgt mig gennem 40 år.
Men det er jo i høj grad vane, fornemmelse og glæden ved den tro gamle følgesvend.

Uret, der rent ergonomisk sidder bedst på mit håndled er:
İmage
- På grund af lav vægt
- På grund af god vægtfordeling mellem urkasse og lænke
- Lænken bliver ikke så kold som stål i (meget) koldt vejr.
Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
Svar
#9
Jeg har kun møg billeder af det her - men Eterna 3000 - supertyndt automatic med læder absolut. Læder er langt bedre end lænke - men tåbeligt at jeg aldrig har lavet pænt billede, og jeg kryber ikke i banken nu

İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#10
Omega Seamaster eller Kobold med læderrem, ingen tvivl om at det er remmens skyld (tak, Torben). Uret er nemlig ret tungt med lænken.

İmage

İmage

Men jeg er 100% sikker på at Seawolf'en bliver det bedste (kommer på mandag). Titanium og en god gummirem, så kan det ikke blive bedre....

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: