Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Aber doch - man skal altså have et ur på armen inden man køber (hvis det koster over 2000 kr) gerne i et vist stykke tid og man skal tænde helt på det hvis det skal koste over 25 - 30 k - ellers skal det ikke hjem.
Jeg kan godt forstå hvis du ikke har lyst til at gå med det i 14 dage for at se om du synes om til størrelsen - og så ridse det - men ideen er jo helt rigtig -
Du må hitte et andet 38 mm ur eller måske tilmed 36 mm og gå med det i 14 dage. SÅ kan det være du kommer bort fra den der fobi mod ure under 40 mm - og når du tager Rolexen på til søndagsturen - i kirken helt uden risiko for ridser, - så virker det måske som OK i størrelsen allerede på Ammen
vh
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Nu vil jeg ikke sige "hvad sagde jeg" men gjorde det alligevel.
Jeg syntes det har ligget i kortene hele tiden Claus, at du nok ville blive lidt skuffet, eller ihvertfald ikke bjergtaget når uret kom hjem.
Jeg havde det faktisk på nøjagtig samme måde da jeg fik mit første Rolex, et 16800 - "er det bare det" tænkte jeg?
Nu er jeg så på 3. uge den glade ejer af en LV, jeg har det som om der er meget mere ur i det - ja den perfekte første Rolex tænker jeg, maxi-dail og det grønne bezel spizer uret gevaldigt op for mig.
Det sjove er så at den grønne nu giver mig mod på mere, evt. en alm sub eller en gmt. Om der kommer mere Rolex må tiden vide, men mon ikke på et tidspunkt?
Det er en sjov hobby vi har!
•
Svar: 83
Tråde: 13
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
jeg syntes også du lige skal vente med at sælge det igen før du har taget en kold tyrker
jeg skifter fint mellem Pam 112 P.O 45,5 og mit sub
og det er lige fedt at tage det (lille sub) på, som det er at gå med de
store klokker og jeg havde den samme fornemmelse som du har nu
men jeg er dælme blevet glad for det nu ,
jeg gik med det 1 måned før jeg syntes det sad i skabet, og jeg er på jagt efter et mere bare vintage,
Løkkebø.
•
Svar: 279
Tråde: 52
Givet Likes: 2
Jeg vi næsten vædde med, at du kommer til at beholde det en tid, men så måske finder du, at det ikke svinger nok.
Sådan havde jeg det med min første Rolex - En 5513, men med skiftet ny blank skive. Det blev byttet væk. Siden savnede jeg alligevel uret. Fik så en Exporer II med sort skive. Den røg også. Siden en 16750 GMT. Den røg også. Siden en 14060M, men den var for kedelig uden dato. Siden en 16800 og en GMT I med safirglas. Byttede min 16800 til en anden med mat skive. Begge er væk, men nu idag en 16610. Pointen er: Har man én gang haft en Rolex, og skiller sig af med den, kommer man til at savne dem. De har en aura, der gør, at man må have dem igen. Så skiller du dig af med den vil du alligevel på et tidspunkt få en anden.
•
Svar: 777
Tråde: 45
Citat:Det er så flot at jeg kun har haft det ude for at tage billeder af det..... Er bange for at ridse det. Jeg har aldrig haft så dyrt et ur før.
Det er ikke den måde jeg vil have ure på. De skal bruges.....
Hvis du synes, det ur er for dyrt til at bruge, får du svært ved at komme videre med din samling.
Jens-Kristian
•
Svar: 742
Tråde: 27

Ja det lå vel lidt i kortene, men så har du jo prøvet det og ved at det ikke er noget.
Men der er da også mange store divers endnu du ikke har prøvet.
Der er jo gjort noget forkert ved at sælge det med det samme igen, hvis ikke man kan med uret så må det videre, plain and simple. Der er jo ingen der siger at du ikke en dag prøver med et andet rolex.
Thomas
•
Svar: 777
Tråde: 45
"Videre" forstået som kvalitetsmæssigt opad.
Jens-Kristian
•