Hvor meget kan jeg få for dette Omega?
Det drejer sig om et 7 måneder gammelt Omega Seamaster 2262.50 (quartz, mid-size) i perfekt stand. Det er købt i USA, med indre/ydre, kvittering + toldkvittering, osv. - altså alt undtagen et international Omega garantikort. Det koster 10.800kr. som ny i AD forretning, så mon ikke 6500-7000kr. er et realistisk bud? Eller er jeg helt gal på den? Jeg håber på at den kan hjælpe mig på vej mod at få finansieret et 2220.80 som jeg er blevet helt forelsket i Icon_rolleyes - desuden virker det for småt på mit håndled. Evn. nogle forslag til hvor jeg kan få mest for det?

Tak for hjælpen!
Svar
Ikke for at slå et søm i kisten, men mid-size og quartz kan være svære at komme af med. Moden er jo store ure. Quartz er nok lettere at sælge på dba end herinde, hvor folk sværger til mekaniske ure.

Du kan eventuelt forsøge at inkludere dit ur i en bytte +/- kontanter handel med med din lokale urmager eller en Bjarne Vork (MyWatch) f.eks.

At der ikke er garantikort på et syv måneder gammelt ur forbedrer ikke din sag - desværre.

Men som sagt - bedste forslag er dba.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)