Fortis MM
#1
Sad lige og studerede min Marine master, og kom til at undre mig over hvorfor der ikk er skrue krone på den.

Vidste det godt inden jeg købte det, men bare sjovt at de har valgt at undlade det.

Nogle der ved hvorfor de har truffet det valg ?
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#2
Nopanic Skrev:Sad lige og studerede min Marine master, og kom til at undre mig over hvorfor der ikk er skrue krone på den.

Vidste det godt inden jeg købte det, men bare sjovt at de har valgt at undlade det.

Nogle der ved hvorfor de har truffet det valg ?

Der var lidt problemer med deres skruekrone førhen, derfor valgte de en mere simpel løsning.
Svar
#3
Jamen har den så ikk en større chance for at man kommer til at hive den ud under vand.

Tænker bare. Så svært kan det da ikk være at lave en skruekrone. Så mange dykkerure har det jo.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#4
Nopanic Skrev:Jamen har den så ikk en større chance for at man kommer til at hive den ud under vand.

Tænker bare. Så svært kan det da ikk være at lave en skruekrone. Så mange dykkerure har det jo.

Hvis det klare en tryktest, så holder det også i virkeligheden. I hvert fald i et stykke tid, men sådan er det jo med alt, der har pakninger.
Svar
#5
Men så det sjove spørgsmål.

Er det også vandtæt når kronen er trukket ud Icon_e_wink
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#6
Jeg vil ikke anbefale at prøve det, men jeg har ofte tryktestet Fortis og Certina(DS modeller) ure til 10 bar med kronen ude.
Svar
#7
Nopanic Skrev:Men så det sjove spørgsmål.

Er det også vandtæt når kronen er trukket ud Icon_e_wink

Nok bedre, end hvis bagkassen er væk! Icon_cool
Svar
#8
Columbo Skrev:Jeg vil ikke anbefale at prøve det, men jeg har ofte tryktestet Fortis og Certina(DS modeller) ure til 10 bar med kronen ude.

Nej prøver heller ikk, men det er meget rart at vide jo. Icon_e_biggrin
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)