Så kom Korsbek uret endelig..... nu med billede...
Icon_redface
Svar
er det pga. dine 2 store ure du gentager dine poster????????

Vi finder ud af det når den er lavet.

Torben
Svar
Nej jeg havde lige lidt internet problemer......
Svar
Tillykke med den, den er fed.
Dejlig stor, men tydlige makeringer, en super diver.

Fed klokke.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Det er et ordentligt ur Torben, men det ser godt ud.

Dejligt at skiven ikke er plastret til med for meget tekst og så synes jeg hvis på sort datohjul er et god detalje også.

Man kan også få en lynette med sort indlæg til disse, det kan være Poul kan skaffe det også hvis det har din interesse.

Tillykke med det.

Thomas
Svar
Fine enkle ure, men der er da mere stål i sådan en fætter end i et damplokomotiv Icon_e_wink Alt for stort og klodset til min arm, men kan godt lide det "rå" look. Hvad med værkerne? Er det noget ETA vi helst ikke skal snakke om? 2824 måske?

/Mads
Svar
Fandt lige et billed med både Korsbek og Kobold Seal,

İmage

Tror jeg springer over Korsbek, det er for stort til mig..... Icon_e_surprised
Svar
Jeg var lige forbi deres hjemmeside Torben, og kunne se hvorfor du havde valgt Korsbek.

"Antirefleks behandlet på indersiden" Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Tukjær Skrev:Fandt lige et billed med både Korsbek og Kobold Seal,

İmage

Tror jeg springer over Korsbek, det er for stort til mig..... Icon_e_surprised

Det pynter godt nok gevaldigt med en lækker brun læderrem på den Kobold, jeg går ud fra at det et det du venter på fra Torben Tukjær?
Svar
Du er sku hurtig.

Vil undlade at kommentere på Mads' indlæg..............

Men det er altså et lækkert ur. Jeg har endnu engang måtte sande, at kvaliteteten på dyre ure er ringe........., har dem dog selv og fatter så bare ikke hvorfor.

Med dette Korsbek får jeg langt mere historie end et hvilken som helst Rolex, AP og andre.

Sad og læste lidt på hans forum. Uret har kostet ham 1200 $ pr. stk. at fremstille, så de er solgt til under den pris han selv har givet. Det er ret flot. Det betyder også, at fremtidige modeller vil koste lidt mere. De vil nok starte ved ca. 1300 $.......

Torben
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)