02-09-2008, 11:01 AM
Under good guys og andre steder kommer sommetider tip til hvor man kan finde gode engagerede urmagere. Vi kender jo alle Peter H, Krognos og Mølbak, men jo flere jo bedre, også gerne så de bliver lidt lettere ikke at bo i København eller Horsens
Hvis i vil skrive svar her på hvem i bruger (jeg kan huske en i Holbæk mener jeg og måske Sorø?) så skal jeg samle dem jeg kan + dem der nu var nævnt i Ålborg i EN tråd som jeg kan give emne der gør den nem at hitte
Det er derfor jeg her skriver urforretning i emnet - så jeg stadigt har urmagxere frit som emne til den fælles samletråd
Gerne med telefon på dem også hvis i har det.
Det er jo ingen garanti, men så ved folk da at nogen herinde har fundet de pågældende dygtige og rimelige til vore vintage ure
Skriv løs - men kun dem i virkeligt har tillid til
vh
Hvis i vil skrive svar her på hvem i bruger (jeg kan huske en i Holbæk mener jeg og måske Sorø?) så skal jeg samle dem jeg kan + dem der nu var nævnt i Ålborg i EN tråd som jeg kan give emne der gør den nem at hitte
Det er derfor jeg her skriver urforretning i emnet - så jeg stadigt har urmagxere frit som emne til den fælles samletråd
Gerne med telefon på dem også hvis i har det.
Det er jo ingen garanti, men så ved folk da at nogen herinde har fundet de pågældende dygtige og rimelige til vore vintage ure
Skriv løs - men kun dem i virkeligt har tillid til
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)