Chronograph mellem 20 og 30.000.
Som topic siger så går jeg og tænker på at købe noget nyt / brugt ur til maks 30k. Det må meget gerne være en Chronograph og helst omkring 44 eller større i størelse.. Har tænkt på et Omega PO ref 2210.50.00, men kunne være sjovt at høre nogle af jer der evt er mere inde i tingene om der kunne være gode alternativer / hvad der evt kan være at ting jeg skal være opmærksom på ved købt af "en for mig" dyr PO.. Tænker om de er med forskellige værker etc..

/Klaus
Omega Seamaster 300m Professional Ref. 2531.80.00.
Omega Seamaster Planet Ocean Chronograph Ref. 2210.50.00.
Svar
Breitling navitimer kunne være en idè, de er en del over 44mm og har crono, og ligger indenfor dit budget...
Svar
Eller en Breitling Chrono Avenger i titanium, også et lækkert ur og ligeledes 44mm.

Thomas
Svar
Fedt ur og flot.....

Breitling Skyland SS (billed af bartsimp's......)

İmage

İmage
Svar
Er vi ude i noget sport - dress - en mellemting eller hvad.

Hvad kan du lide når det ikke er m. chrono?
Svar
Er mest til ure som Seamaster 300m (bruger jeg til dagligt) Ellers synes jeg ure som Breitling Seawolf også er flot.. Så skal nok være lidt tungt at se på, og gerne noget henad noget pilot / diver watch.. og helst med lænke.. Icon_e_smile So sagt så synes jeg PO'en er fed, ved bare ikke om den er pengene værd. Icon_e_smile
Svar
Tukjær Skrev:Fedt ur og flot.....

Breitling Skyland SS (billed af bartsimp's......)

İmage

İmage

Ja den er faktisk flot.. Fås den med lænke, og hvor stor er den, hvad pris, etc? Icon_e_smile
Svar
Jeg er også meget glad for uret Icon_e_smile
(Tukjær, kan jeg få dig til at maile mig billederne? De er blevet pænt gode synes jeg Icon_e_biggrin )

Mener at uret står til DKK 27.400 med pro II lænke og måler 45mm u/krone, remmen er tilbehør.

Mvh
Thomas
Svar
Når nøgleordene er:
- nyt / brugt til mindre end 30K
- omkring 44mm
- skal nok være lidt tungt at se på
- noget henad noget pilot / diver watch
- og helst med lænke
.... falder nedenstående mig ind (ved ikke rigtig hvor jeg fik inspirationen fra Icon_e_wink )

İmage

... her er en til salg for 1.999€, oven i købet med sprit ny lænke.
[url]"http://www.chrono24.com/en/search/index.htm?showid=1389781&dosearch=1&searchexplain=1&SEARCH_ADTYPE_ID=U&MODEL=Omega&SUCH_MATERIAL_ID=4&SEARCH_COUNTRY_ID=DE&SEARCH_MOVEM">http://www.chrono24.com/en/search/index ... ARCH_MOVEM[/url][]=2&SEARCH_PCURR=USD&SEARCH_PMIN=2500&SEARCH_PMAX=5000&SORTORDER=1&numresults=30

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
bartsimp Skrev:Jeg er også meget glad for uret Icon_e_smile
(Tukjær, kan jeg få dig til at maile mig billederne? De er blevet pænt gode synes jeg Icon_e_biggrin )

Mener at uret står til DKK 27.400 med pro II lænke og måler 45mm u/krone, remmen er tilbehør.

Mvh
Thomas
Du kan (hvis du er tilfreds med opløsningen et billede har her) altid bare højreklikke inde i billedet og vælge "gem billede som" eller "save as" - så har du "nappet" et hvert billede du ser fra nettet
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)