Svineheldig...
I nogle år har jeg jævnligt kigget efter Azimuth's Bombardier-ure. Har altid været fascineret af pilot- og militærure og det rene, enkle skivelayout.

Azimuth'erne er i den forbindelse ekstra spændende, fordi de er lavet med NOS Arnold Schmid-værker og i begrænset antal. Hurtigt fandt jeg også ud af, at andre har efterspurgt dem, både her og på internationale fora.

Havde aldrig forestillet mig at skulle have held til at komme i nærheden af I'eren og især II'eren, produceret i hhv. 200 og 50 eksemplarer.

Men verdens bedste urven(!) gav mig chancen for at erhverve begge ure - jeg kan dårlig beskrive hvor glad jeg blev! Så en hurtigt bankoverførsel og en overlevering af urene på Odense Banegård mens toget holdt ind, gjorde at viste to ure nu er mine.

I'eren til venstre er til dagligt brug, II'eren (destro) kommer i bankbox.

Det var en fornøjelse at få mulighed for at medbringe urene til urtræf hos Tukjær i går - tak i øvrigt til værten som havde lavet et rigtigt fint arrangement. Vi kommer gerne en anden gang Claus!

İmage

MVH Lars U
Svar
Selv tak, Lars.

Tror bestemt godt i kan regne med at jeg afholder noget 2 gange om året. Det har været sjovt hver gang.....
Svar
Lars U Skrev:Men verdens bedste urven(!) gav mig chancen

Enig! Uden ham ville verden ikke være til at holde ud...
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)