Hej Berg, kender det godt. Min kone var (og bemærk var

) ikke interesseret i ure, men så lykkedes det mig at opstøve et Rolex oyster precision, fra hendes fødeår ('79) og ydermere solgt hos Klarlund i tidernes morgen

Det fik så en hurtig rensning, pudset plexi-glasset og overbragt, så hurtigt som muligt, til den nye ejer. Uden anledning, men siden da har intet været det samme, nu har jeg en allieret til "watch-spotting" det betyder dog stadig mere i hendes bog hvordan uret ser ud, end hvilket fabrikat det er. Men hendes omgang med uret er en sand fornøjelse at følge, det bliver trukket op hver aften, inden det bliver placeret på den dertil hørende pude, det skal da ikke ridses (hendes ord, ikke mine) og der bliver passet godt på det. Ikke at hun ikke går med det, for det bliver brugt hver dag, og får mange komplimenter med på vejen; "Flot ur,er det nyt? Nej, mere noget i retning af 33 år gammelt

"
Nå, lang historie for at komme til konklusionen; giv hende uret, jo før desto bedre, og gaver der bliver givet ud af det blå, bliver ofte husket bedre end ellers.
Kamstrup