Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
peter Skrev:Hej
Et Oris TT1 har slet ikke den samme kvalitet som et Sinn U1, der er klasser til forskel, Sinn uret er næsten oppe på Omega niveau, hvor Oris ligger på samme kvalitet som et Festina ur.
MVH Peter
Ok, jeg troede IKKE at Sinn ligger (næsten) på højde med Omega, men heller ikke at Oris skulle ligge helt nede med Festina!
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 0
HG Skrev:peter Skrev:Hej
Et Oris TT1 har slet ikke den samme kvalitet som et Sinn U1, der er klasser til forskel, Sinn uret er næsten oppe på Omega niveau, hvor Oris ligger på samme kvalitet som et Festina ur.
MVH Peter
Ok, jeg troede IKKE at Sinn ligger (næsten) på højde med Omega, men heller ikke at Oris skulle ligge helt nede med Festina!
Det kommer også noget bag på mig da. Jeg troede faktisk at Oris lå på højde med Sinn rent kvalitetsmæssigt. Har haft et Festina Tour De France ur og det var bestemt ikke noget at råbe hurra for. Havde ellers fået indtryk af at Oris var et okay mærke, hvad angår kvalitet/finish. Hmmm...
•
jacob jensen
Unregistered
Jeg har personlig aldrig haft et Sinn ur i hånden men jeg
har både haft festina og selvfølgelig Oris i hænderne
At sige at de 2 mæker er i samme kvalitet
er jeg lodret uenig i
De har heller ikke på nogle måde været i samme prisklasse
dem jeg har set.
og ifølge OMEGA tilhængerne siger det også noget om kvaliteten
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Jacob Jensen
Nu skal jeg præcisere hvad jeg mener, og det er at låsen og lænken på et Oris og et Festina er på samme niveau, selve uret er ved Oris langt bedre, men lænken er for ringe i forhold til prisen sammenlignet med Sinn.
MVH Peter
•
jacob jensen
Unregistered
Sorry hvis jeg så har misforstået
er helt enig lænken og låsen spiller ikke max på et ORIS.
Låsen syntes jeg er i samme kvalitet som på f.eks de gamle
SDer SUBer hos ROLEX (den gør hvad den skal som de siger

)
Lænken er ikke i samme kvalitet som OMEGAs/ROLEXs
dog har jeg altid personlig syntes den var behaglig at have på armen.
Men helt sikkert som alle andre mærker har ORIS da også steder hvor de kan gøre det bedre(men i mine øjne er der altså stadigvæk ur fr alle mønterne

)
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Jacob
Du har ikke misforstået noget, men du er måske lidt for begejstret for Oris kvalitet, så derfor påpeger jeg et par småfejl, Oris er stadig value for money, jeg synes godt at de kunne have lavet en bedre lænke, og lænken på Rolex er heller ikke god nok efter min mening, dog først på deres nye GMT Master, for den er Topdollar.
MVH Peter
•