27-08-2008, 03:37 PM
Hi
er der nogen der interesserer sig for vinylmusik? Har meget og vil af med det - !
er der nogen der interesserer sig for vinylmusik? Har meget og vil af med det - !
|
Vinyl
|
|
27-08-2008, 03:37 PM
Hi
27-08-2008, 03:56 PM
Loncar Skrev:HiJA - JA og NEJ Selv ungerne (nu 28 og 31) elsker når vi går i kælderen hvor der kan spilles højt og sætter 60er 70er vinyl på. Ved Karsemose købmanden ved Asserbo holdt hele sidste år en mand med 1000 vis af velholdte LP´er - også sjældnere ting. I stuen en B&O med tangentialarm og i kælderen en nyindkøbt sag - så tænke sig, to vinylafspillere vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
27-08-2008, 04:06 PM
jeg må omformulere:
1. er der nogen der interesserer sig for det 2. jeg har en frygtelig masse af det 3. jeg vil af med det (not for free sorry!
27-08-2008, 04:26 PM
Loncar Skrev:jeg må omformulere: Jeg kender flere, der sværger til vinyl. Må jeg sætte dem i forbindelse med dig? Vil evt. opgive et telefonnummer, på hvilket du kan kontaktes? Venligst Stefan Garvig
27-08-2008, 07:20 PM
genre?
Hvis du har noget god low-fi nekro black metal, som f.eks. Nidhug. Solhverv og lign. Eller god thrash som anthrax, slayer eller artillery, eller andet metal, så er jeg muligvis interesseret!
27-08-2008, 08:12 PM
OK
vi taler om ca. 600 vinyler, 1400 78'ere og 14 edison lakruller. Jeg er fra 1960, og indholdet er ca: komplet Deep Purple, incl. bootlegs, picturevinyler, japaner, importerede og alt hvad der kunne opdrives (det bliver dyrt). det meste med rainbow, whitesnake, roger glover og Gillan band. Det meste med black sabbath incl. original udgiverlser på originallabel fra 69. mange pink floyd Meget klassisk musik i box samlinger, bach, vivaldi primært. Incl en 4-stks box med en 2-mic optagelse af Poul Torellier der spiller bach's cellosuiter - fra 1963 (den bliver dyr) meget funk ala spygo gyra, kiononia, level 42 (osse de gamle som ikke kan skaffes). lee ritenour, bob james, goerge duke, david sandborn, earth wind and fire m.fl meget 70'er rock - osse dansk alt er spillet med en Thorens MC nål med en van der hul slibning, idet at alle masters der blev anvendt til tryk af vinyler er skåret med denne nål-slibning (så det er klart at man ikke anvender en elipseslebet nål) og en LP side er aldrig spillet mere end een gang / 24 timer, sådan så rillerne har haft tid til at "falde på plads". og jeg kunne blive ved. jeg vil blot understrege at DET IKKE SKAL FORÆRES VÆK, så man skal være seriøs med det. 78'erne er meget dsnsk fra 50'erne, en del med mills brothers, ela fitz, louis armstrong en storm p monolog - ikke med ebbe rhode men indtalt af storm p (har været på storm p museet). edison rullerne er mest 2 min ruller fra pathe og columbia med noget hornmusik og tysk trækmarch.... men jeg har jo ikke helt overblik over det. send mig en pb hvis I vil have et mobilnummer til jer selv eller nogen I kender. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|