Vi skulle være lidt bedre til at skrive artikler
Jeg beklager mig bestemt ikke... slet ikke.

Men jeg ville ønske at vi var lidt bedre til at skrive artikler.

Se nu de fantastiske indlæg Geodoc har haft - der er rigelig stof til et par artikler.

Også Johns research og fortælling om cal 321 produktionstidspunkt mv. er super stof.

Mads er jo den bedste af os til at gide samle gode info i en artikkel vi kunne lære noget.

Måske skulle vi gøre som med foto - lave en konkurence?

Eller?

vh Baun
Svar
Sjov ide - men problemet er jo at man ligesom ofte skal falde over et eller andet - have en lejlighed - TROR jeg - jeg er gerne med i tænkeboksen

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Nu fx. dit skriveri om cal 321.....

samle informationen i en artikkel - så ved vi hvor vi kan finde dem når vi pludselig skal datere en cal. 321 med nr. 24xxxxx

Nu skal man bruge search og gennem flere tråde - og om et år - hvad skal man lige søge på!

vh Baun
Svar
God ide som opslagsværk......

Kan ikke bidrage med noget som helst, men jeg læser det gerne.....
Svar
Baun Skrev:Nu fx. dit skriveri om cal 321.....

samle informationen i en artikkel - så ved vi hvor vi kan finde dem når vi pludselig skal datere en cal. 321 med nr. 24xxxxx

Nu skal man bruge search og gennem flere tråde - og om et år - hvad skal man lige søge på!

vh Baun
Du har helt ret - vi har så megen god info - fra så mange som burde ligge som noget lettere at finde end i almindelige tråde - men samtidigt så er artikler måske så prætentiøst? Stiller så store krav på en eller anden led - men jeg tænker Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Ja det er en super ide, så kunne nogle af os jo f.eks blive klogere og mere interesseret i bla. værkerne måske Icon_e_wink
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Jeg så gerne lidt mere konkurrence på det område. MEN jeg må også indrømme at det tager tid både at researche og få tingene skrevet. Min største barriere er at der inden deadline er Icon_rolleyes Jeg har vist gang i 3-4 artikler der snart har både 1 og 2 års jubilæum. Det gælder bare lige om at få det færdigt.

John du kunne jo lave noget på vintage chrono værker. Kunne være spændende.

Jeg har været igang med at skrive lidt om hvordan man køber vintage Rolex men inden jeg får et mig om fylder det 25-30 sider. Det bliver let super nørdet og umuligt at begrænse sig. det resulterer så i at man aldrig bliver færdig men blot "ekspandere" Icon_cry

Men held med det drenge Icon_e_biggrin

/Mads
Svar
hannover_dk Skrev:
Baun Skrev:Nu fx. dit skriveri om cal 321.....

vh Baun
Du har helt ret - vi har så megen god info - fra så mange som burde ligge som noget lettere at finde end i almindelige tråde - men samtidigt så er artikler måske så prætentiøst? Stiller så store krav på en eller anden led - men jeg tænker Icon_e_smile
vh

Er enig i at det stiller større krav! Derfor tænkte jeg måske et wiki system. Det er meget udbredt i f.eks. linux verden, hvor man samler meget viden, om f.eks. en specifik distro, i wiki systemer.

Altså hvor folk kan redigere i sider, om f.eks. emner. Der kan være emner om forskellige mærker, værker, begreber osv. osv. Jeg synes det er en god måde at strukturere meget viden på nettet, fra mange personer.
Svar
hej jeg vil gerne byde ind med en præmie til en artikel konkurrence
jeg kan desværre ikke byde ind med en artikel, endnu.

mvh
kristian
Svar
Baun Skrev:Jeg beklager mig bestemt ikke... slet ikke.

Men jeg ville ønske at vi var lidt bedre til at skrive artikler.

Se nu de fantastiske indlæg Geodoc har haft - der er rigelig stof til et par artikler.

Også Johns research og fortælling om cal 321 produktionstidspunkt mv. er super stof.

Mads er jo den bedste af os til at gide samle gode info i en artikkel vi kunne lære noget.

Måske skulle vi gøre som med foto - lave en konkurence?

Eller?

vh Baun

Ja en konkurrence ville være en mulighed.
Problemet som jeg ser det, er at der kun findes ganske få der kan "det" (og jeg er bestemt ikke en af dem).
Det er et stort arbejde at samle den info der skal til, sammenholdt med den interesse der kan være for det emne.
Kigger man på internationale fora, så er det også ganske få der "bidrager" med super info!.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)