Fynsk sensommer urtræf lørdag d. 30. august kl. 13-17
Et afbud, så der er endnu en plads....

Baun

BartSimp

Rolexson

JoePete

Lars U

Palle Ø.

Loncar

Løkkebø

Papelione

Gufle

116520

kronvold

bjorn_e58 og frue

ironman

Jubster

Submersible

Christian Bentzen

BSA
Svar
Så er der sendt adresse ud til de tilmeldte.

Hvis jeg har glemt nogen så skriv lige en PB, så sender jeg adressen. Ikke alle har sendt til min mail så det kunne tænkes at der var en smutter.
Svar
glæder mig, dog tager jeg ikke så mange ure med, da vi skal være afsted flere dage....

Men skal nok huske 24'eren og lidt remme.

Torben
Svar
Submersible Skrev:glæder mig, dog tager jeg ikke så mange ure med, da vi skal være afsted flere dage....

Torben

Torben, hvis du skulle have en mørkebrun 22mm læderrem til at ligge med poleret spænde, så er jeg køber......
Svar
Tukjær Skrev:
Submersible Skrev:glæder mig, dog tager jeg ikke så mange ure med, da vi skal være afsted flere dage....

Torben

Torben, hvis du skulle have en mørkebrun 22mm læderrem til at ligge med poleret spænde, så er jeg køber......
Bare såden en lille almindelighed - den hører vist med under PB sådan en hvis vi skal holde til at følge med (du er 100% tilgivet - bare generelt)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
Tukjær Skrev:

Torben

Bare såden en lille almindelighed - den hører vist med under PB sådan en hvis vi skal holde til at følge med (du er 100% tilgivet - bare generelt)
vh

Er klaret via PB Icon_e_wink
Svar
Ingen PB til mig.

Må desværre melde afbud Icon_e_sad

Jeg fik fingerne i en ny lejlighed i fredags, og skal allerede flytte i den kommende weekend.
Svar
ironman Skrev:Ingen PB til mig.

Må desværre melde afbud Icon_e_sad

Jeg fik fingerne i en ny lejlighed i fredags, og skal allerede flytte i den kommende weekend.

Så er/var du en af de 2 som var smuttet, det beklager jeg.

Men lækkert med ny lejlighed......
Svar
Den endelige liste.....

Baun

BartSimp

Rolexson

JoePete

Lars U

Palle Ø.

Loncar

Løkkebø

Papelione

Gufle

116520

kronvold

bjorn_e58 og frue

Jubster

Submersible

Christian Bentzen

BSA

Og 2 som måske kommer,

Peter

CFT
Svar
Torben
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)