Simpel urholder (ligesom dem i butikkerne), hvor og pris?
Hejsa de herrer

Lang tid siden jeg har kigget herind. Har ikke rigtigt set på nye ure så meget. Det er farligt for min økonomi, hvis jeg bliver fristet.

Men jeg er lidt ærgelig over, at jeg ikke til daglig rigtigt nyder mit gamle Omega Seamaster De Ville fra 1965, når jeg ikke har det på, hvilket jeg kun gør nogle dage månedligt ca.

Jeg tænkte derfor, at jeg ville finde mig sådan en lille stander så jeg kunne sætte uret på den og stille det ved siden af min skærm på skrivebordet, for jeg synes at uret er så pænt.

Hvor køber man sådan nogle? Og hvad er prisen ca?
Ville have hørt Bo Mølbak, om han ville sælge en, men han havde ferielukket sidst jeg kørte forbi.

Det behøver ikke være en Omega holder, bare en lille simpel og pæn urholder.

Mvh. Martin
Svar
Hvis det bare er en enkelt kan du få en af mig!
Svar
Wow, tak for tilbuddet Benny.

Nok ikke lige det svar jeg havde forventet på min post Icon_smil

Det er bare sådan en simpel holder ligesom den i billedet her, jeg søger. Og kun en enkelt Icon_smil:
İmage
(PS. Billedet er lånt fra en af de nyere salgsannoncer, håber det er tilladt)

Skal jeg forsøge at finde tid til at komme forbi dig på Frederiksberg en dag, eller hvad ville passe dig?

Og er du sikker på, at du ikke vil have noget for den?

Mvh. Martin
Svar
Benny er helt godartet og vil alle det godt - så ja sådan kan små problemer løses og han ved givet hvad en holder/stand er.

Det er noget af det lækre ved forumet når folk kan hjælpe hinanden, jeg har 3 håndlavede knive fra Jacob Elbæk (hups rigtigt stavet?) på vej til mig og sønnerne følgende en om tråd om knive.

Alle der er herinde skal hjælpe hinanden hvor de kan - derfor er det lækkert at se Bennys tilbud om omg hjælp til en stander af en eller anden art

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Helt sikkert sådan skal det være, det er da heller ikk uhørt af man giver lidt "venne"rabat hvis man køber ure af de ander forum medlemmer.

RESPEKT til Benny.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Det er jo lige før man kommer til at rødme Icon_redface .

Takker for de pæne ord.
Jeg kan kun tilslutte mig at de gives vennerabat herinde, hjælpes med små og større ting, det er sådan noget der gør at forummet er fantastisk.

Jeg vil undlade at give eksempler på hvem der har hjulpet mig, det ville bare indebære at jeg glemte nogen. Men igen, det er bla. det der er med til at gøre at forummet er et fedt sted.

Kunne være sjovt at prøve at liste nogle ting op som forummet har involveret én i.

Sender dig en PB Martin!
Svar
Ja, på den måde er forummet meget berigende.

Det sker ofte at der er en som kigger forbi Midt-Data i Odense, hvor jeg arbejder, for at sige hej og få en lille ur snak..... Også folk jeg ellers ikke kendte. Så det er ganske hyggeligt og i er meget velkomne.....
Svar
Det er skønt at se. Jeg ville ønske, at jeg også kunne hjælpe lidt til ved at tilbyde noget til de mange hjælpsomme personer herinde.

Speedy Skrev:Sender dig en PB Martin!

Det er underligt... Går jeg op og klikker på "1 ny besked" så får jeg denne besked
Private beskeder er slået fra på dette system

Også hvis jeg går ind og fjernstyrer en terminal på DTU og gør det fra Firefox i stedet.

Mvh. Martin
Svar
mhca Skrev:Det er skønt at se. Jeg ville ønske, at jeg også kunne hjælpe lidt til ved at tilbyde noget til de mange hjælpsomme personer herinde.

Speedy Skrev:Sender dig en PB Martin!

Det er underligt... Går jeg op og klikker på "1 ny besked" så får jeg denne besked
Private beskeder er slået fra på dette system

Også hvis jeg går ind og fjernstyrer en terminal på DTU og gør det fra Firefox i stedet.

Mvh. Martin

Jeg nåede vist at sende en besked til dig før det gik som du beskriver.

Send mig en mail på <!-- e --><a href="mailto:benny.bundsgaard@gmail.com">benny.bundsgaard@gmail.com</a><!-- e --> så finder vi ud af hvornår du kigger forbi Frederiksberg.
Svar
Min PM virker heller ikke lige nu!

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)