Afstemning: har NASA været på månen med OMEGAet
ja
nej
[Vis resultater]

watch on the moon
Da der jo er flere herinde som er (går jeg ud fra)
glade ejer af OMEGAs måneur

Tænkte jeg det kunne være sjovt at se hvor mange herinde
der tror på at NASA HAR været på månen Icon_question
Svar
Det føler jeg mig helt sikker på. Verden er fuld af konspirationsteorier - intet er sjovere for mange -og visse af dem er sikkert korrekte. Når det drejer sig om månebesøgene er der alt for mange involveret - både direkte på månen (det er jo ikke bare en lille gang) - på jorden i kontrol centre - familie ? russerne som garanteret også har fulgt godt med

Marslandinger og optagelser derfra samt prøveoptagninger og hvad ved jeg er sikkert mindst lige så stor en præstation, men du kan ikke snyde med så mange involveret og så mange fjender med i "kikkerten"

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg er enig - altformange mennesker er involveret. Hvis der var nogen der havde brug for at afsløre at det var "fake" - så var det russerne.

Hvis ikke russerne skulle afsløre sådan et fupnummer - så er det nok fordi det ikke er fupnummer.

Af lidt samme årsag tror jeg ikke at det er CIA der stod bag FJK mordet - igen for mange mennesker. Heller ikke sektor 52 i ørkenen. (eller hvad der nu hedder).

Når blot 2 mennesker er sammen om en løgn / hemmelighed - er der 50% sandsynlighed for at det bliver afsløret. (eller sådan noget).
Icon_+1
Svar
Der skulle måske også have været en tvivl mulighed
men skal jeg selv vælge mellem ja og nej bliver det klart nej.

man kan altid sige at man ikke vil kunne snyde så mange mennesker
spørgsmålet er så hvor mange man fortalte at man ville lave en fup
landing(hvis det var det der skete)

NASA blev af andre lande vuderet til at være min 10 år bagud
i rum kapløbet med russerne året før de landede på månen
bla.fordi russerne sendte det første menneske i kredsløb om jorden
og tilbage igen

russerne vuderet da de havde gjordt det at det var umuligt at flyve til
månen og tilbage igen Icon_question
Svar
Man skal også lige husk på hvordan verden så ud den gang der var ikke noget med nettet eller andet folk også trues til meget

Med hensyn til area 52 som ligger midt ude i ørken
så nægter USA den dag i dag at der i det hele taget ligger noget der ude
selvom området er bevogtet og luftfoto viser komplet landingsbaner
og meget andet

Man skal selvfølgelig ikke tror på alt men mon ikke sandheden ligger midt i mellem
Svar
Oh nej !! Icon_e_surprised
Jeg regnede med at urnørdterne var eksentriske ad h... til, men ellers kvikke og ofte også dannede.
Jeg trodde at konspirationsteorier blev kun dyrket af folk med kronisk methedrinpsykose...
Og ang. visse ting kan man ikke være relativistist, sandheden ligger ikke "midt i mellem" i denne sag ( ville det sige at astronauterne vendte tilbage fra halvvejs... ? ).
Også vores traditionel antiamerikanisme taget i betragtning, påstanden om at NASA ikke var der, ville være langt ud. I den grad, at 70´enes politisk propaganda aldrig brugte det. Idéen var simpelthen too f...ín´ far out for at blive brugt bland seriøse mennesker.
Cheers - J.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Tio Malo Skrev:Oh nej !! Icon_e_surprised
Jeg regnede med at urnørdterne var eksentriske ad h... til, men ellers kvikke og ofte også dannede.
Jeg trodde at konspirationsteorier blev kun dyrket af folk med kronisk methedrinpsykose...
Og ang. visse ting kan man ikke være relativistist, sandheden ligger ikke "midt i mellem" i denne sag ( ville det sige at astronauterne vendte tilbage fra halvvejs... ? ).
Også vores traditionel antiamerikanisme taget i betragtning, påstanden om at NASA ikke var der, ville være langt ud. I den grad, at 70´enes politisk propaganda aldrig brugte det. Idéen var simpelthen too f...ín´ far out for at blive brugt bland seriøse mennesker.
Cheers - J.
Ganske fed beskrivelse faktisk du Icon_e_smile
jh
Besøg min blog om ure!
Svar
At man bliver beskyldt for at være i psykose fordi man ikke mener det samme som TM lever jeg fint med

Dog mener jeg dit grundlag for at vuderer om jeg er et seriøst menneske
trods din store menneske indsigt er lidt tyndt

Jeg er ikke medlem at nogle UFO sammenslutning eller andre
konspirations sammenslutninger

Dog har jeg i dette spørgsmål lidt fakta at holde mig til også
uden at være i psykose
Svar
jacob jensen Skrev:At man bliver beskyldt for at være i psykose fordi man ikke mener det samme som TM lever jeg fint med

Dog mener jeg dit grundlag for at vuderer om jeg er et seriøst menneske
trods din store menneske indsigt er lidt tyndt

Jeg er ikke medlem at nogle UFO sammenslutning eller andre
konspirations sammenslutninger

Dog har jeg i dette spørgsmål lidt fakta at holde mig til også
uden at være i psykose
Det ska du ikke ta tungt - men ret gode/fede or og rytme i indlæget

"kronisk methedrinpsykose" er da et ret fint ord - men er jo ikke voldsomt medicinsk så vidt jeg ved - en farverig måde at tale om hash tåger på eller noget i den stil - jeg tror ikke der er meget diagnose ment i det du Icon_e_smile
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg har selv et måneur, men jeg tror altså ikke Nasa har været på månen med nogle levende mennesker.
Der er så mange ting, der ikke hænger sammen eller passer, når man læser lidt om månelandingerne. Bare det faktum, at det ville kræve noget med 1 meters bly rundt om hele rumkapslen for at mennesker ville overleve at passere Van Allen-bælterne (to bælter omkring jorden, der er kraftigt radiaktive), og at trådkorset mange steder på Nasa's officielle billeder mangler eller er bag astronauter eller fartøjer, gør, at jeg ikke tror på det.
Hvis man derudover ved lidt om fysiske formler for raketkrafter, er der igen noget helt galt med Nasa's forklaringer.

Det eneste jeg ikke kan forklare er hvordan pokker en så stærk organisation som Nasa ikke har kunne skjule deres stunt bedre. Der er godt nok mange steder de har lavet nogle svipsere, og det virker mest utroligt at alt.

Mvh.
Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)