Endelig en Submariner til samlingen....
Så lykkedes det.

Spritny Rolex Submariner 14060M COSC fra 2008 på vej til Vestfyn!

Bliver spændende at få den i samlingen, men ligeså spændende at se hvad der skal ud af samlingen (den skal jo betales Icon_e_surprised )

Alle ved jo hvordan sådan en ser ud, men her er alligevel lidt billeder....

İmage

İmage

Dette mærke, hvad er det?

İmage

Tak til GTwatch, Larzovic, Mads G. og Peter Halse for gode råd. Det er ikke sikkert jeg fulgte dem, men det blev da en Rolex.... Icon_e_wink
Svar
Tillykke med, at de langvarige "fødselskramper" er godt overstået.
Det blev et overordentligt velskabt "barn".

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Lyder som en god handel/pris - og ingen tvivl et dejligt ur - tillykke med det - og det skal blive spændende at se hvad vej du nu går - du har jo fart på - så det er spændende at følge

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Claus

Først tillykke med 14060. Det der er på fotos nr 3 skal ikke være der. Se det blå foto der er det ikke. Få skrevet til sælger og få oplyst hvad det er. Hvis han ikke vil eller kan komme med en god forklaring ville jeg lige holde lidt igen.

Claus
Svar
hannover_dk Skrev:Lyder som en god handel/pris - og ingen tvivl et dejligt ur - tillykke med det - og det skal blive spændende at se hvad vej du nu går - du har jo fart på - så det er spændende at følge

vh

Jeg er ikke sikker på at stilen bliver ændret ret meget. Nu har jeg bare lidt mere kvalitet i samlingen. Men det er da klart at der er ure der bliver mere kedelige efter en PO og en Sub.....

Jeg tror egentligt ikke at jeg har mere "fart" på end så mange andre, jeg fortæller bare om det Icon_e_wink

Uanset det, så vil det automatisk gå langsommere end hidtil, det er alt andet lige, sværere at skrabe +20k sammen end 4000-6000 kr..... Desværre....
Svar
Så kom den endelig.. Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Stort tillykke herfra, glæder mig dog stadig til billederne du tager af det hehe
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Claus Larsen Skrev:Hej Claus

Først tillykke med 14060. Det der er på fotos nr 3 skal ikke være der. Se det blå foto der er det ikke. Få skrevet til sælger og få oplyst hvad det er. Hvis han ikke vil eller kan komme med en god forklaring ville jeg lige holde lidt igen.

Claus

Det er ikke billeder af det ur jeg har købt, bare billeder jeg fandt på nettet. Dog har jeg set det mærke på den nye Deep See også......?

Nu kan jeg se det. Er det ikke bare noget beskyttelses plastik mon.....?
Svar
Trykket på siden skal være der. Er på de nyeste 08 modeller som en del af Rolex nye originalitets stempling tror jeg. Kan fjernes men indikerer at uret er nyt og ubrugt. Men kender faktisk ikke den præcise historie bag.

Og tillykke med uret Icon_e_biggrin Spændende og se hvad du så mener om det og hvor det vil føre din samling hen.

/Mads
Svar
Hehe ja, vi er jo nogen der mener at en no date submariner SKAL være i en dykker samling Icon_razz

Men Tillykke Claus, selvom jeg faktisk aldrig har set den nye COSC Sub in real life, så er jeg ret sikker på du bliver glad for den. Ens første Rolex er altid noget specielt og du er endda den første der kommer til at bruge uret da det er ubrugt.
Svar
Der var så lige et godt svar fra Mads.
Mads, Jeg vil godt væde en pose Matador mix på. At inden for 6 mdr er han på jagt efter en Daytona eller AP. Jeg er næsten sikker på at jeg taber. Man kan bare ikke nøjes med en Rolex, sådan var det også for mig.

Claus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)