21-08-2008, 08:40 AM
En kollega fik forleden dag besøg af to herrer fra politiet her i byen....de havde en ransagningskendelse til hans hus og hans bil og spurgte om de måtte komme indenfor!
De var på jagt efter et navigationsanlæg.......for ca. 1½ år siden købte min kollega et originalt, men brugt (fra en skrot-bil) nav-anlæg til sin bil - et nyt originalt koster ca. 20k (inkl. mont.), men dette kostede 4k (excl. mont.) på eBay.de....
Da hans bil var til service checkede værkstedet nr. på anlægget (da det ikke var et de havde monteret) og vupti - fabrikken i Tyskland kunne se at anlægget var meld stjålet...
Så min kollega er nu 4k fattigere..og har endnu intet nav-anlæg!
Tja.....kan vi nu være sikre på at alle de dejlige brugte ure vi køber ikke har en ligeså blakket historie...??
De var på jagt efter et navigationsanlæg.......for ca. 1½ år siden købte min kollega et originalt, men brugt (fra en skrot-bil) nav-anlæg til sin bil - et nyt originalt koster ca. 20k (inkl. mont.), men dette kostede 4k (excl. mont.) på eBay.de....
Da hans bil var til service checkede værkstedet nr. på anlægget (da det ikke var et de havde monteret) og vupti - fabrikken i Tyskland kunne se at anlægget var meld stjålet...
Så min kollega er nu 4k fattigere..og har endnu intet nav-anlæg!
Tja.....kan vi nu være sikre på at alle de dejlige brugte ure vi køber ikke har en ligeså blakket historie...??
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" 
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)