20-08-2008, 06:00 PM
Godt indlæg, Baun !
Kan vi få nogle eksempler, som ikke er Omega ...
Kan vi få nogle eksempler, som ikke er Omega ...
De venligste hilsner, John
|
Naturlig udvikling eller....?
|
|
20-08-2008, 06:00 PM
Godt indlæg, Baun !
Kan vi få nogle eksempler, som ikke er Omega ... De venligste hilsner, John
20-08-2008, 06:14 PM
Du kan bande på jeg fik et kick da jeg fik dette Rolex af min elskede kone:
![]() ![]() Og da jeg fandt dette Rolex - i ringe stand og uden lænke til 500,00 kr i en genbrugsbutik: ![]() ![]() Jeg kan også huske mit konfirmationsur - det var et Certina... vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
20-08-2008, 06:30 PM
Imponerende med det Rolex til 500 ... den historie vil jeg gerne høre live ...
De venligste hilsner, John
20-08-2008, 06:39 PM
jazzman Skrev:Tukjær Skrev:Kunne også være en mulighed..... Men det er vel et "standard" værk? Lad mig lige slå fast en gang for alle, at det var en joke at jeg er ligeglad med værket..... Det er jo netop derfor at jeg opgradere løbende.....
20-08-2008, 07:55 PM
Jeg kan godt lide du er mand nok til at indrømme at "de gamle havde ret". Det har jeg respekt for, Claus. Håber du får den submariner snart, hvornår udløber auktionen og er du stadig højest bydende?
20-08-2008, 08:36 PM
Larzovic Skrev:Jeg kan godt lide du er mand nok til at indrømme at "de gamle havde ret". Det har jeg respekt for, Claus. Håber du får den submariner snart, hvornår udløber auktionen og er du stadig højest bydende? Tak, Lars. Om 21 timer ca. Ja, jeg er stadig højestbydende. Glæder mig som var det juleaften....
20-08-2008, 08:51 PM
OleJ Skrev:He he ... det tog alligvel ikke så lang tid med dig Tukjær! Mit næste ur køb blev dette ur, ![]() ![]() ![]() Lad mig forklare.... Mit første automatiske ur var et Tissot, dog ikke en Diver. Så da Nopanic havde et Tissot Seastar til salg, var det naturligt at tilføje det til samlingen. Ren nostalgi..... Det betyder IKKE at jeg dropper Submariner..... Tak for handlen til Nicolai (Nopanic) Absolut GOOD GUY....... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|