Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
dwndler Skrev:Jeg skal nok spørge til råds, når jeg får uret,som skulle være i næste uge. Men som jeg forstår det,så skal dato sættes på denne måde også når en måned har 30 dage eller 28 for den sags skyld. Spændende sag jeg har købt 
Jep datoen skal også manuelt skiftes når måneden har under 31 dage - men det er jo kun max 3 dage - og normalt bare en dag frem så det går let.
Værre er det når man ikke bruger uret fast, men tager det på en gang imellem - og som jeg absolut vil have datoen er rigtig når jeg har det på
Sådan er det med den tids ure - og det må man tage som en charme og en lejlighed til lidt kvalitetstid med en god kammerat
vh
•
Svar: 1,094
Tråde: 196
Modtaget Likes: 143 i 54 svar
Givet Likes: 9
Hej
af samme grund, så er datoen aldrig rigtig på mine ure med dato. Jeg synes at det slider unødigt meget at stille på den, når de ligger stille i lange perioder.
Men det er jo en smagssag. Min world time står på den 22nde idag......
hilsen d.loncar
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
hannover_dk Skrev:dwndler Skrev:Jeg skal nok spørge til råds, når jeg får uret,som skulle være i næste uge. Men som jeg forstår det,så skal dato sættes på denne måde også når en måned har 30 dage eller 28 for den sags skyld. Spændende sag jeg har købt 
Jep datoen skal også manuelt skiftes når måneden har under 31 dage - men det er jo kun max 3 dage - og normalt bare en dag frem så det går let.
Værre er det når man ikke bruger uret fast, men tager det på en gang imellem - og som jeg absolut vil have datoen er rigtig når jeg har det på
Sådan er det med den tids ure - og det må man tage som en charme og en lejlighed til lidt kvalitetstid med en god kammerat
vh
Man skal bare sætte sit urforbrug lidt i system - så når man lægger et ur fra sig den 16 maj - noterer man sig at det med fordel igen kan bruges omkring den 17-20 juni... for hvem der er system freak!
Faktisk må jeg indrømme at det irriterer mig når datoen ikke passer - derfor ender valget ganske ofte på et med qiuck set eller helt uden dato!
vh Baun
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Baun
Jeg har samme problem med ure uden quickset, hvis datoen skal skrues 15 dage frem, tager jeg et andet på istedet.
MVH Peter
•
Svar: 491
Tråde: 54
Modtaget Likes: 58 i 35 svar
Givet Likes: 88
Jeg har lige modtaget uret på arbejde og det er allerede på håndleddet
Datoen satte jeg vad at køre hele omgange, da den var på 16. så efter en omgang skiftede den til 17. og så to omgange for hver dato til 20. Uret er polleret så den skinner bare. Jeg lægger nogle billeder når jeg kommer hjem
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Det vil vi se frem til. Også rart at høre om det går pænt (ellers kan det justeres) du får ikke møjt mere ure for de penge du gav nogen steder end den størrelse Zenith fra den tid. Når de så er pænt tilmed så er den helt hjemme
vh
•
Svar: 491
Tråde: 54
Modtaget Likes: 58 i 35 svar
Givet Likes: 88
•