Svar: 508
Tråde: 25
Modtaget Likes: 573 i 244 svar
Givet Likes: 130
Hej Erling A ,Fedt at se du skriver på dit eget sprog, istedet for engelsk som andre skandinaver gør

. Hvis du ikke er vant til at gå med et tungt dykker ur , skulle du prøve det først et stykke tid ( hvis du kunne låne et af en ven for eksempel ).Personligt bliver jeg selv lidt træt af dem og tager hurtig et vintage ur på feks. Eterna 1000
•
Svar: 5
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hehe, godt at dere setter pris på det norske språket

Har en Tissot Seastar på 40 mm. nå. Helt siden jeg kjøpte dette uret, har jeg tenkt at det er en tanke for lite. Men i den senere tid har jeg begynt å like denne størrelsen mer og mer

Akkurat nå er jeg veldig vinglete, men jeg har ingen hastverk med å bestemme meg. Time will show...
Nå er det iallefall leggetid.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
jazzman Skrev:Hej Erling A ,Fedt at se du skriver på dit eget sprog, istedet for engelsk som andre skandinaver gør
. Hvis du ikke er vant til at gå med et tungt dykker ur , skulle du prøve det først et stykke tid ( hvis du kunne låne et af en ven for eksempel ).Personligt bliver jeg selv lidt træt af dem og tager hurtig et vintage ur på feks. Eterna 1000 
Sandeligt også lækkert - prøv at få fingre i et Eterna 3000 - supertyndt og lækkert dress/dagligdag fra toptiden 1962-72 ca
vh
•