Planet Ocean - størrelse
Hej Erling A ,Fedt at se du skriver på dit eget sprog, istedet for engelsk som andre skandinaver gør Icon_evil . Hvis du ikke er vant til at gå med et tungt dykker ur , skulle du prøve det først et stykke tid ( hvis du kunne låne et af en ven for eksempel ).Personligt bliver jeg selv lidt træt af dem og tager hurtig et vintage ur på feks. Eterna 1000 Icon_razz
Svar
Hehe, godt at dere setter pris på det norske språket Icon_e_wink Har en Tissot Seastar på 40 mm. nå. Helt siden jeg kjøpte dette uret, har jeg tenkt at det er en tanke for lite. Men i den senere tid har jeg begynt å like denne størrelsen mer og mer Icon_e_confused Akkurat nå er jeg veldig vinglete, men jeg har ingen hastverk med å bestemme meg. Time will show...
Nå er det iallefall leggetid.
Svar
jazzman Skrev:Hej Erling A ,Fedt at se du skriver på dit eget sprog, istedet for engelsk som andre skandinaver gør Icon_evil . Hvis du ikke er vant til at gå med et tungt dykker ur , skulle du prøve det først et stykke tid ( hvis du kunne låne et af en ven for eksempel ).Personligt bliver jeg selv lidt træt af dem og tager hurtig et vintage ur på feks. Eterna 1000 Icon_razz
Sandeligt også lækkert - prøv at få fingre i et Eterna 3000 - supertyndt og lækkert dress/dagligdag fra toptiden 1962-72 ca

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)