HeHe - så er den i hus :-)
Hej Alle.

For at gøre en lang historie kort, så har Fedex lige leveret min helt nye (BNIB) PAM 190 Icon_e_biggrin

Billeder og en lille historei senere.

Den er dælme LÆKKER!!!!!

Ciao

Esben
Svar
Tillykke med uret, flot design og FEDT værk Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Fra en glad 190 ejer til en anden - tillykke!

Du kommer ikke til at fortryde købet. Det er et helt fantastisk værk som er en fornøjelse at trække op og det er meget præcist - et meget undervurderet PAM - hvis man er til Rads kan det kun anbefales...

Husk at få fat i en skruetræker og nogle supplerende remme så hurtigt som muligt!
Svar
Tillykke Icon_e_biggrin

Sindssygt flot ur, meget klassisk Icon_cool
Svar
Tillykke

Tænker på at anskaffe et selv, mest pga. værket ( jlc fan som HG ),
men har et spørgsmål ( har selv 183 + 268 ) : hvor høj er kassen ?

Mvh Thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
Svar
Fed og lækker klokke.

Torben
Svar
Kassen er vist samme højde men kransen som holder glasset er lidt tykkere, så det samlede indtryk, hvis man sammenligner 190 og 183/210 er at 190 er 1 - 2 mm tykkere. Det lyder ikke af meget men det klær´kassen rigtig godt med lidt mere fylde!
Svar
Tillykke. Et af de fedeste Panerais hvor værket til forskel fra de billigere er værd at skrive hjem om.

/Mads
Svar
Hvis du søger lidt på Paneristi ved jeg at der findes sammenligningsbilleder af 183 og 190.
Svar
Tillykke med den - er selv den lykkelige ejer af en 190´er - fedt ur, særligt med en lækker croco rem. Uret har netop det værk, som de øvrige PAM efter min mening mangler - virkelig esklusiv.

God fornøjelse

Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)