13-08-2008, 10:12 PM
HG Skrev:Min stemme ligger også hos IWC, men som du selv er inde på så kunne GO bestemt være en mulighed...
Den er nok for dyr.......
|
IWC Aquatimer Titanium, jeres vurdering....
|
|
13-08-2008, 10:12 PM
HG Skrev:Min stemme ligger også hos IWC, men som du selv er inde på så kunne GO bestemt være en mulighed... Den er nok for dyr.......
13-08-2008, 10:20 PM
Af de 2 ville jeg vælge sub'en, dels fordi jeg ikke er glad for den interne lynette og dels fordi jeg ikke kan lide de gule hænder og markeringer.
Og så fordi en sub er et must på et tidspunkt især for en der er så glad for dykkerure som dig, det er et ikon, det er IWC'en ikke. @Larzovic man kan jo få såvel lænke som gummirem som velcrorem til IWC'en så helt umuligt er det nu ikke. Thomas
13-08-2008, 10:21 PM
Tukjær Skrev:HG Skrev:Min stemme ligger også hos IWC, men som du selv er inde på så kunne GO bestemt være en mulighed... Ja det er den nok, men jeg mener at have set dem brugte for ca. 25K, men du havde sat dig et max på 20K ikk`?? Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
13-08-2008, 10:27 PM
Seamus Skrev:Af de 2 ville jeg vælge sub'en, dels fordi jeg ikke er glad for den interne lynette og dels fordi jeg ikke kan lide de gule hænder og markeringer.Jeg kan faktisk godt lide de gule markeringer.... Seamus Skrev:Og så fordi en sub er et must på et tidspunkt især for en der er så glad for dykkerure som dig, det er et ikon, det er IWC'en ikke.Du har selvfølgelig ret.... Selv efter en IWC, vil jeg nok kigge efter en Submariner......
13-08-2008, 10:30 PM
En dykkersamling uden Rolex er som en kradser uden brød
Intet ondt om IWC´en. Fedt ur! Mit fokus er på samlingen og her er Sub´en et "must". /Mads
13-08-2008, 10:44 PM
Mads Gjødesen Skrev:En dykkersamling uden Rolex er som en kradser uden brød Mads, du rammer sømmet på hovedet..... Jeg har bare et eller andet med 20k barrieren, som skal overvindes..... Skrev også i en tidligere tråd at jeg hellere ville have mange ure end få dyre og absolut ikke ville give over 20k for et ur, men det kan i heldigvis ikke huske....
13-08-2008, 10:55 PM
Når du først har prøvet mit PAM 24, så går du efter et sådanne......
Bare vent og se - det er nemlig langt sjovere at have et Panerai pga. remskiftene som ændrer udseendet med det samme........ Det tror jeg faktisk mere du er typen på - håber jeg da. Men et Rolex sub med gummirem ville være rigtigt fedt. Synd ikke flere tør denne kombination. Torben
13-08-2008, 11:13 PM
Submersible Skrev:Når du først har prøvet mit PAM 24, så går du efter et sådanne...... Ja fristelser er der nok af..... Jeg lover dig, Torben, at jeg nok skal købe en gummirem til Sub'en.... HVIS jeg køber en.....
14-08-2008, 12:02 AM
thomas.b.s Skrev:IWC 3536 i stål er et af de fedeste divers ( har haft et ), så min stemme ligger hos IWC Jeg er helt enig med Thomas. ![]() Det er min "ven" forøvrigt også Med venlig hilsen
Christian
14-08-2008, 11:59 AM
Ingen tvivl om at ref. 3536 er det "rigtige" Aquatimer
/Mads |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|