Submariner
#1
Hej

Er der nogen herinde der ved om der er en ny submariner på vej?
ellers vil jeg overveje den nye Deep sea, når den kommer, da jeg har en submariner i forvejen.
Bent Pallesen
Svar
#2
Det er der ingen der ved men de fleste regner med at der kommer et nyt som inden for et år eller to. Det ville være logisk efter opdateringerne på GMT og SD.

/Mads
Svar
#3
Men starter de ikke med de dyre Sub´er først altså nogle, som 16613 og 16618 Icon_question Icon_question
Svar
#4
Jo sandsynligvis kommer s/g før stål. Også derfor jeg skrev 1-2 år. Det er vel 95 % sikkert der kommer et nyt sub næste år, men tvivler også på at det er stål modellen.

/Mads
Svar
#5
I Basel blev den nye Submariner Date præsenteret i YG aller WG

Hvor den kommer i stål vides ikke

Hilsen

Lars
Rolex Daytona 116506
Svar
#6
Hej

I år kom helguldmodellen, så næste år kommer de nok med guld stål, og så i 2010 kommer helstålsmodellen, men bare mit gæt. Icon_e_sad

MVH Peter
Svar
#7
peter Skrev:Hej

I år kom helguldmodellen, så næste år kommer de nok med guld stål, og så i 2010 kommer helstålsmodellen, men bare mit gæt. Icon_e_sad

MVH Peter

Rimeligt godt gæt. Husk at fra "de udkommer" i Basel, til de er på gaden går der typisk 6 mdr. Herudover kommer der en periode hvor de handles over listepris (ved stål modellerne). Så 2011 engang, er nok et godt gæt....

Morgan
Svar
#8
Ja det er meget muligt.
Svar
#9
Hej Morgan

Mit gæt går også på en præsentation i Basel 2010, men uret kommer da tidligst allersidst i 2010 til Danmark, så 2011 er nok det rigtige svar.

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)