08-08-2008, 10:08 PM
|
Ny rem fra Submersible
|
|
08-08-2008, 10:49 PM
Flot som altid.....
Ser godt ud.
08-08-2008, 11:04 PM
Her er en kunstner - Når man tænker på hans første forsøg for - hvad kan det være - 2-3 år siden max - som var OK, og så nu - hvor det bare er så flot. Genialt med tråd som - hvis jeg husker ret - har en vis ref til skivefarven
Ja Benny - det er en keeper - og beslut dig så nu for det - den skal ikke ind i en byttehandel eller andet - græsset er ikke alt mere grønt på den anden side vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
08-08-2008, 11:22 PM
Ja endnu en flot rem fra Torben.... Håber ikke at du stopper med at lave dem!
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
08-08-2008, 11:52 PM
Stopper - det håber jeg da ikke han gør.... jeg skal a have flere af hans remme på mine ure... så keep up the good work, Torben.
Tom
09-08-2008, 12:33 AM
Tom Skrev:Stopper - det håber jeg da ikke han gør.... jeg skal a have flere af hans remme på mine ure... så keep up the good work, Torben. Han stopper ikke, han kan slet ikke lade være.....
09-08-2008, 08:07 AM
Tom Skrev:Stopper - det håber jeg da ikke han gør.... jeg skal a have flere af hans remme på mine ure... så keep up the good work, Torben. Han skrev i en tidligere tråd at han snart ikke gad mere, men han kan have haft en dårlig dag - det har vi alle en gang imellem Og ja det ville være synd hvis Torben stopper, for det ser ud som om at det er MEGET lækre remme Keep up the good work, Torben... Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
09-08-2008, 08:31 AM
Godt den passer uret og at du er glad for den.
Syntes også selv den var blevet god. Og ja der har været en udvikling, men sådan er det jo med alt. Laver ikke om på mit design nu. Nu er de som jeg vil have dem til mine ure og det er dem jeg laver. Laver dem ikke anderledes end dette. Når så jeg vil have dem på en anden måde, men f.eks. kantfarve, vil jeg gøre det, men vil fastholde, at de skal være som jeg kan lide dem. Om jeg laver flere, er jo et godt spørgsmål. Men når folk henvender sig til mig og de gerne vil have lavet en rem, gør jeg det selvfølgelig ud fra mit eget design og de farver jeg kan lide. Men vil nok kun lave til mine danske urnørder............ på egen henvendelse........ Det udvikler jo også, når man pludselig skal lave et par remme i 20 mm, som ikke helt er så nemt at gå til...... De bliver jo helt "klein", men det lærer man af, så lidt skal der nok blive lavet, bare ikke i så stor stil. Morgenhilsner fra Torben
09-08-2008, 10:35 AM
Submersible Skrev:Godt den passer uret og at du er glad for den. Du skal selvfølgelig lave dem som du mener de skal være. Det er jo det fede ved dem! Og jeg er meget glad for de to 20mm, som vel er ret unikke? Det er vel de eneste du har lavet? God weekend. Claus
11-08-2008, 09:22 PM
Super flot arbejde. Så undre jeg mig bare over om Benny kun har en 5" pc skærm, for de billeder kunne da ikke blive meget mindre
/Mads |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)