Kom til at købe et par divers...-nu med billeder!
Et Seiko 6309 som skulle være fra januar 1978, og et ORIENT AUTOMATIC 46943, som skulle være fra 80érne.

Nogen af eksperterne der kan fortælle lidt om urene?
De er købt på ebay hos Speedtimerkollektion, nogen erfaringer med dem?

Pris for begge 90 euro incl. fragt.

İmage
İmage

İmage
İmage
Svar
Ikke Japan ekspert (heller) men Speedtimer kollektion har jeg købt fra uden problem
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
De ser begge nye ud ! God pris, synes jeg ... det er jo ikke uvæsentligt.

Er der en misfarvning på day displayet på Orient´en, eller er det fotoet der snyder ? Har begge Seiko remme ?

Jeg ville rigtig gerne lege rem-leg med Orient uret ... Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
Det er da et par flotte ure. Især Seiko'en kan jeg godt li'. Hvor stor er sådan en?
Svar
Speedy Skrev:De er købt på ebay hos Speedtimerkollektion, nogen erfaringer med dem?

Jeg har handlet med dem 2 gange og budt på MANGE af deres Divers, men aldrig vundet auktionerne på Diverne.....
Svar
Hej

Det lyder meget billigt. Icon_e_surprised

MVH Peter
Svar
Ja jeg ved jo ikke så meget mere end Jer.

Orienten ser ud til at have forskellige farver, sikkert misfarvning på dato kransen.

Seikoen skulle have en lille ridse i glasset.

Begge ure skulle fungere 100% ifølge sælger, urene er sendt med trackingnummer til det spanske postvæsen og er ifølge deres hjemmeside overgivet tilo international afskibning.

Mere når de når frem.

Det blev forresten også til en redailet Bell-Matic med grøn skive fra samme sælger, den bliver også sjov at få hjem Icon_e_biggrin .
Svar
Jeg har købt en tilsvarende diver, Seiko 6309, fra Speedtimerkollektion og fik den ind ad døren her til eftermiddag.

Standen er rigtig god (mit er fra januar 1984) bedre end forventet.
Christian
Svar
Fik mine 2 divers idag, og standen var fin og helt som håbet. Mht. dag/datohjulet på Orienten, så er det en farvenuance forskel i metallet som varierer alt efter hvilken vinkel man kigger fra, tror det har været sådan altid.
Et par aftenbilleder i dårligt lys;
İmage

İmage

İmage
Svar
Jeg synes du har gjort et godt køb ! Gode hverdagsure, som kan tåle at blive brugt til lidt af hvert - endda til en fin pris Icon_e_smile

Fik ikke helt fat i, om der er Seiko remme på begge ure ?

Igang med rem-legen ... det er sjovt med divere Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)