08-08-2008, 10:53 AM
Tillykke med PO'en, en seriøs samling divers du efterhånden har
Thomas
Thomas
|
Nyt ur, Omega Planet Ocean 42mm. Nu med billeder....
|
|
08-08-2008, 10:53 AM
Tillykke med PO'en, en seriøs samling divers du efterhånden har
Thomas
08-08-2008, 11:23 AM
Det ser godt ud. Så mangler du efterhånden bare noget Rolex for at have de mest oplagte mærker og noget grændt for at dække hvad der er af farver. Så er det jo næsten oplagt at kombinere de to ting i et ur.
08-08-2008, 12:37 PM
Fabritius Skrev:Det ser godt ud. Så mangler du efterhånden bare noget Rolex for at have de mest oplagte mærker og noget grændt for at dække hvad der er af farver. Så er det jo næsten oplagt at kombinere de to ting i et ur. Ja, det ville være super. Dog skulle jeg så sælge halvdelen af dem jeg har nu, så jeg venter lige lidt. Men jeg kommer nok ikke uden om en Submariner. 14060 ville det så blive.
08-08-2008, 12:55 PM
Imponerende samling, Tukjær !!
Hvis du ser bort fra farveforskellen, så kunne jeg godt tænke mig at høre din (subjektive, naturligvis) mening om henholdsvist din PO og din Seamaster 2254.50.00 overfor hinanden. Som du ved, er jeg blevet den lykkelige og heldige ejer af en 2254.50.00 - men jeg skal indrømme, at jeg går og sukker lidt efter en sort 42mm PO.
08-08-2008, 01:23 PM
pbr Skrev:Imponerende samling, Tukjær !! PO'en er højere og udstråler mere kvalitet (?) Værket er cal. 2500 imod cal. 1120. Og så er den jo dobbelt så vandtæt...... Jeg er glad for at jeg ikke købte den helt sorte, som det er nu, er der meget forskel på dem. Du skal se den først, måske den med de orange tal kunne være en mulighed!
08-08-2008, 03:31 PM
Tillykke med uret. Lækkert og klart et løft i samlingen. Enig i at du bør gå efter et Rolex nu. Måske et grønt LV eller det klassiske 14060. Men nr. et ville da være et vintage Sub ref. 5513 eller et SD ref. 1665.
Blancpain Fifty Fathoms ville også være et godt valg. /Mads
08-08-2008, 04:04 PM
Mads Gjødesen Skrev:Tillykke med uret. Lækkert og klart et løft i samlingen. Enig i at du bør gå efter et Rolex nu. Måske et grønt LV eller det klassiske 14060. Men nr. et ville da være et vintage Sub ref. 5513 eller et SD ref. 1665. Nok en 14060, da den er billigere at anskaffe, men jeg er stadig bange for at "brænde" fingerne på et dårligt køb......
08-08-2008, 10:56 PM
Og så var det dagen hvor jeg sagde farvel til Bond'en
Men der er jo ikke plads til det hele.....
08-08-2008, 11:25 PM
Tukjær Skrev:Og så var det dagen hvor jeg sagde farvel til Bond'en Fair nok, når du nu har en PO i stedet for - man kan jo ikke have alle ure i en samling. Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
09-08-2008, 12:29 AM
HG Skrev:Tukjær Skrev:Og så var det dagen hvor jeg sagde farvel til Bond'en Ja, det er da rigtigt..... Så skal jeg bare liiiige sælge den sidste Seamaster, altså den der er på salgssiden. Og vupti..... så er der råd til en Diver mere..... Men jeg har stadig noget med Seiko MarineMaster og Doxa Sharkhunter som jeg lige skal have afklaret. Og sjovt at tænke på at jeg har overskud her de sidste par uger. Samlingen er alligevel blevet bedre. Dejlig fornemmelse..... Gad vide om det være samme fornemmelse hvis jeg købte en Submariner.......! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|