Efterlysning
#1
Jeg tror det var Baun der på et tidspunkt postede et billede af denne skønhed - jeg har kigget gennem alle dine posts Baun, men det er jo umuligt Icon_e_biggrin at finde det igen. Kan jeg få data igen, da det er umuligt at find et lignende på nettet???


İmage

På forhånd tak for hjælpen!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#2
Refnr er 2501.81.00

og med det kan du sagtens finde noget på nettet....

Men her er lidt fotos:


İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

vh Baun
Svar
#3
Jeg takker og bukker ydmygst!

"So ein ding muss ich auch haben!"
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#4
JohnFyn Skrev:Jeg takker og bukker ydmygst!

"So ein ding muss ich auch haben!"

Jeg ser af og til en på Kaplans auktioner i Stockholm - 5-7 K..

men den er jo ikke så stor - 35-36 mm tror jeg!

vh baun
Svar
#5
Nej det er det med størrelsen ( Icon_e_confused) - det ligner en Bond-lænke der sidder på, men hvis det er det ser uret ud til at være 40-42, men det er "kun" 35-36....så det er nok en smallere lænke i Bond-design?
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#6
Mener bond lænken er 20mm.
Svar
#7
JohnFyn Skrev:Nej det er det med størrelsen ( Icon_e_confused) - det ligner en Bond-lænke der sidder på, men hvis det er det ser uret ud til at være 40-42, men det er "kun" 35-36....så det er nok en smallere lænke i Bond-design?

Jeg har haft uret i quartz udgave i en kort periode og syntes faktisk ikke den virker for lille. Måske også fordi den er ret tung med den lækre lænke.
Svar
#8
lænken er 18 mm
Svar
#9
Speedy Skrev:
JohnFyn Skrev:Nej det er det med størrelsen ( Icon_e_confused) - det ligner en Bond-lænke der sidder på, men hvis det er det ser uret ud til at være 40-42, men det er "kun" 35-36....så det er nok en smallere lænke i Bond-design?

Jeg har haft uret i quartz udgave i en kort periode og syntes faktisk ikke den virker for lille. Måske også fordi den er ret tung med den lækre lænke.

Det var det første kvalitetsur jeg købte - og jeg var helt solgt da jeg fik det på.

Da det var det første, var det jo også de eneste i et års tid. Jeg syntes fra starten at det var stort og tungt (120 gram) sammenlignet med mit gamle Seiko quarts.

Jeg vænnede mig til det (som mange også skriver man gør) men jeg må indrømme at jeg idag bruger uret meget sjældent - da jeg syntes det er stort, tungt og ikke nær så rar at have på som mine vintageure med læderrem - eller med de gamle smidige Omega lænker fra 60'erne.

vh Baun
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)