Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
I kan være helt sikre på at det er en RIGTIG god forretning for Lowbid mm. ...og det er også en god forretning for den der vinder, men hvis man byder for 4.500,- så skal man jo være sikker på at vinde og det kan man jo ikke altid være!
Men men men.....så vidt jeg ved foregår budene pr. SMS og når man har sendt sit bud får man en SMS retur med oplysning om hvor man "ligger" og bliver derfor "lokket" til hurtigt at sende et nyt bud!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 4,457
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,255 i 1,132 svar
Givet Likes: 2,350
JohnFyn Skrev:Men men men.....så vidt jeg ved foregår budene pr. SMS og når man har sendt sit bud får man en SMS retur med oplysning om hvor man "ligger" og bliver derfor "lokket" til hurtigt at sende et nyt bud!
Nej, budgivningen foregår via deres hjemmeside - når man har afgivet bud, får man en status over, hvilke af ens bud, der enten er 1) unikt og lavest, 2) unikt, men ikke lavest og 3) ikke unikt.
Med lidt strategisk sans og ved f.eks. at byde i serier, kan man måske være heldig, at regne ud, hvad man skal byde for at have en chance for at vinde.
Men der er HELT KLART et stort element af lotteri med i det !
Og man skal passe på, ikke at blive grebet - f.eks. ved jeg ikke hvad jeg ville have gjort ved mig selv, hvis jeg havde budt kr. 4.500,- som den forrige vinder og IKKE havde vundet uret !!!
•
Svar: 184
Tråde: 14
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Og har Halse så bare solgt uret til LOWBID, som var det enhver anden kunde?
•
Svar: 4,457
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,255 i 1,132 svar
Givet Likes: 2,350
Tik-Tak Skrev:Og har Halse så bare solgt uret til LOWBID, som var det enhver anden kunde?
Ja, det kan man godt sige - han har solgt uret til Lowbid, der jo har betalt det - men han har (ud)leveret det til mig, sammen med garantibevis og alle papirer.
Jeg har så til gengæld en kvittering/faktura fra Lowbid på, at jeg har købt det for kr. 35,- !!
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg har solgt uret til <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.lowbid24.com">www.lowbid24.com</a><!-- w --> som man sælger til ethvert andet firma, hvad firmaet gør med uret er ikke mit problem, og at de kun for 35 kroner for det er deres problem.
MVH Peter
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
peter Skrev:Hej
Jeg har solgt uret til <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.lowbid24.com">www.lowbid24.com</a><!-- w --> som man sælger til ethvert andet firma, hvad firmaet gør med uret er ikke mit problem, og at de kun for 35 kroner for det er deres problem.
MVH Peter
De får jo også meget mere - de får jo alle de forkerte bud hvis du ser hele tråden du
vh
•
Hej John
Jeg har selvfølgelig fulgt med hele vejen igennem, men jeg skriver bare hvad de har fået på deres faktura til pbr, og ikke hvad alle de andre har betalt for bud, og selvfølgelig tjener de masser af penge på deres auktioner, for der er jo ikke nogen der forærer noget væk.
MVH Peter
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
peter Skrev:Hej John
Jeg har selvfølgelig fulgt med hele vejen igennem, men jeg skriver bare hvad de har fået på deres faktura til pbr, og ikke hvad alle de andre har betalt for bud, og selvfølgelig tjener de masser af penge på deres auktioner, for der er jo ikke nogen der forærer noget væk.
MVH Peter
Godt nok - jeg blev bare lidt forvirret når du skrev du kun får 35 kr for det - for det stemmer knageme ikke helt. Jeg ved ikke om konceptet holder hele vejen - men det gør det nok, hvis de kan holde omkostningerne i orden - det er ofte det eneste problem med den slags projekter
vh
•
Hej John
Jeg vil gætte på at det er en amerikansk ide.
MVH Peter
•
Svar: 78
Tråde: 10
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Nu har vi jo kun hørt fra de 2 vindere. Den ene har fået et ur til 1.135,- den anden til 4.500,-. Og så lyder dette lotteri jo helt fantastisk.
Sådan er det med et hvert lotteri , hvis man kun hører på vinderne lyder det for godt til at være sandt. Og tro mig , det er lige hvad det er , for godt til at være sandt altså.
Hvad med alle taberne der har købt loder for måske 7-8.000,- eller mere , uden at have vundet uret. Dem hører vi ikke om.
Hvert enkelt bud koster 15 kr. , og ud over det skal være lavest , skal det også være unikt. Så man kan hurtigt komme af med en mindre formue ved køb af loder.
Jeg er ikke enig i man kan "regne" sig frem til hvad det unikke beløb omtrentlig må være. Det kan være alt fra 1kr. til flere tusinde kr.
Jeg vil råde folk til at holde sig fra sådane lotteri auktioner.
Man kan naturligvis være heldig en gang i mellem ligesom på alle andre lotterier. Men i det lange løb vil man STEN SIKKERT tabe penge på det.
•
|