Sider med urremme?
Jeg ville bare høre om I har nogle sider med nogle kvali-remme til ure?

Jeg har en Tudor Hydronaut med lænke, men vil gerne have en rem til den..
Svar
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.uhrenarmband.net">www.uhrenarmband.net</a><!-- w -->

De har remme i alle prisklasser samt billig og hurtig forsendelse.
De venligste hilsner, John
Svar
Tak for det.. Nogle der har en mening om gummiremme, kevlar-look remme etc. på et Tudor Hydronaut? Icon_e_smile Det minder rimeligt meget om et Rolex Submariner Icon_e_wink
Svar
Brotus_007 Skrev:Tak for det.. Nogle der har en mening om gummiremme, kevlar-look remme etc. på et Tudor Hydronaut? Icon_e_smile Det minder rimeligt meget om et Rolex Submariner Icon_e_wink
Hvad vil du egentligt bruge andres smag til her Icon_e_smile Kast dig ud i det du synes er flot - og det kan så overraske positivt - eller negativt
Det er ikke syrligt ment - jeg ved og forstår mange vil høre "hvad tænker andre" - men hvis ikke du smider en original rem/lænke bort - når du evt. skifter - så gi f... i hvad urfolk mener om et skift helt ærligt - de som ser dit ur i det daglige er slet ikke purister med det originale for øjne - så de ser tingene helt som du eller en hver anden gør.
Gem den originale lænke så du kan vende tilbage til det originale ved salg eller meningsskift.
Generelt synes jeg en sub (Tudor hydronaut) skal være på lænke - eller Nato rem - lidt James Bond agtigt.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Prøv <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.panatime.com">www.panatime.com</a><!-- w --> de har mange spændende remme.

MVH Peter
Svar
hannover_dk Skrev:
Brotus_007 Skrev:Tak for det.. Nogle der har en mening om gummiremme, kevlar-look remme etc. på et Tudor Hydronaut? Icon_e_smile Det minder rimeligt meget om et Rolex Submariner Icon_e_wink
Hvad vil du egentligt bruge andres smag til her Icon_e_smile Kast dig ud i det du synes er flot - og det kan så overraske positivt - eller negativt
Det er ikke syrligt ment - jeg ved og forstår mange vil høre "hvad tænker andre" - men hvis ikke du smider en original rem/lænke bort - når du evt. skifter - så gi f... i hvad urfolk mener om et skift helt ærligt - de som ser dit ur i det daglige er slet ikke purister med det originale for øjne - så de ser tingene helt som du eller en hver anden gør.
Gem den originale lænke så du kan vende tilbage til det originale ved salg eller meningsskift.
Generelt synes jeg en sub (Tudor hydronaut) skal være på lænke - eller Nato rem - lidt James Bond agtigt.
vh
Det var også mest for at få lidt input til nogle remme som kunne passe til uret Icon_e_wink Synes selv f.eks. gummiremme ser godt ud til mange ure, men om det passer til mit Tudor ved jeg ikke...måske jeg skulle vente til jeg får et Oris, Omega eller lign. og så smide gummirem på det Icon_e_smile
Svar
Hej Brotus

Gummiremmen passer også til Tudoren, men er ikke så normalt som Omega og Oris på gummirem.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)