Nye billeder af min Glashütte
Sad og legede lidt med et kamera som jeg har lånt mens det andet kamera er til reparation...

İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Rigtig gode billeder og uret ser fantastisk lækkert ud - men jeg bliver nødt til at spørge !!................ det lille træbæger - hvad er det til ???
Svar
Tom for sa..... hvor er det smukt - et af mine ynglingsdivers Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Jeg mener at den lille trætingest er en lup!?!
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Jeps - det er en lup... og på Glashüttes Promotion-film render alle urmagerne faktisk rundt med den i øjet...

Tom
Svar
Tom Skrev:Jeps - det er en lup... og på Glashüttes Promotion-film render alle urmagerne faktisk rundt med den i øjet...

Tom

He he ............. jeg var i et svagt øjeblik lige ved at tro, at det var et lille bæger til en dram efter svømmeturen !! Icon_e_biggrin
Svar
Ja... sikke et lækkert ur. Hvem står bag deres værk? Hvis det da ikke er inhouse.
When you wear a JLC, no one doubts it’s real... When you wear a Rolex, everyone doubts it’s real.
Svar
Naturligvis inhouse Icon_cool
Svar
Tom, det ur er vanvittig smukt og klassisk. Billederne er rigtig godt taget Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Hej - det er godt nok et flot ur! Jeg er dog ikke helt vild med datoen - ser ud som om den er "klistret" på efterfølgende....når man nu har lavet sådan et enkelt og stilrent ur hvorfor klistre man så datoruden på, på den måde?
"Just my 2$"
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Meget lækkert ur, datoen ser absolut ikke påklistret ud, men smag og behag.

Thomas
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)