Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
jacob jensen Skrev:Ja men selv i lotteri er der jo en som betaler præmierne
kan godt se at de andre som byder er med til at betale.
Men hvor mange bud kan der lige have været når det ikke kommer
højere op
Men tillykke med uret det er i mine øjne i top 3 over de smukkeste
seamastere der er lavet

Budene i den slags går oftest på at alle bud betales - eller at alle bud koster et eller andet (som et lod) , og vinderen er den som er tættest på den som lotteriet har sat som prisen
Andre går på at man skal byde mindst - men skal ramme helt præcis også i ører for at vinde - og visse er ren reklame, men den her er vist "bruger betalt"
vh
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Det er det laveste unikke bud der vinder.
MVH Peter
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
jacob jensen Skrev:Ja men selv i lotteri er der jo en som betaler præmierne
kan godt se at de andre som byder er med til at betale.
Men hvor mange bud kan der lige have været når det ikke kommer
højere op
Men tillykke med uret det er i mine øjne i top 3 over de smukkeste
seamastere der er lavet

Der kan jo have været 100 der bød 1 kr. De skal hver betale 15 eller 25 kr. for deres bud. Så er der alle dem der har betalt 2-3-4-5 kr. osv.
Det ur kan være betalt mange gange af budgiverne. Og det er laveste UNIKKE(man skal være den eneste der har budt det beløb) bud der vinder.
Dvs. at der kan være mange der har budt højere også, hvis der er bydere nok kan det ende med at blive en fantastisk forretning for Lowbid, som firmaet vist hedder!?
Nogen der ved hvem de er, er det måske en del af dba?
•
Svar: 4,457
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,255 i 1,132 svar
Givet Likes: 2,350
Mens jeg ventede på, at folkene bag Lowbid24 fik overført penge til Peter, prøvede jeg at finde den tidligere "vinder" af det sidst bortauktionerede ur.
Hans navn kom frem med kun ét hit på de gule sider, og jeg var derefter fræk nok til at ringe til ham. Var nysgerrig for at høre, om han havde fået sit ur.
Han kunne fortælle, at han havde fået sit ur (+ nogle andre ting, som han havde "vundet") - og han havde "købt bud" for ialt kr. 4.500,- før han vandt auktionen med et unikt bud på kr. 284,-.
Han havde bevidst brugt så mange penge på at byde, fordi han bare VILLE have uret.
Men der skal jo ikke være mange bydere, der har samme indstilling som ham, før det er en RIGTIG god forretning for auktionsholderen !!
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Som jeg ser det er det 95 % lotteri. Og som det også fremgår er det andre der betaler gildet. Men det er jo super når man er heldig. Nu skal vi bare nødig ud i at vi alle sammen byder til højre og venstre i håb om at vi alle får et ur til 1000 kr. Men tillykke med uret og heldet...
/Mads
•