Et rem "traume"
Baun Skrev:Hej torben....

Du er su da et kapittel for sig selv - det er en fornøjelse at at læse sådan et indlæg...

Det er følt
Det er kompetent
Det er underholdende
Og jeg nyder det

Lad os gå i dybden med de der Chrnostop ved lejlighed - og lave en udstilling på et eller anden urmøde - Jeg har et par stykker, som kan deltage! - Og det er der vel også et par andre er har!

vh baun

Baun! Både Geodoc/Torben og dig kommer den 30. august. Jeg skal gerne reservere et bord til jer, hvis i vil lave en udstilling!?
Svar
Godt forslag, Tukjær ! Jeg ville nyde en sådan udstilling - såfremt begge blot har tid til at øse af deres erfaringer også. Det er mit håb, i hvert fald.
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Godt forslag, Tukjær ! Jeg ville nyde en sådan udstilling - såfremt begge blot har tid til at øse af deres erfaringer også. Det er mit håb, i hvert fald.

Det kan du godt regne med at de vil.....
Svar
det må jo så i givet fald blive en underudstilling af Vinatge afdelingen - for der er vist ingen nye Chronostop....

Jeg skal altså lige have en Chronostop hjem fra Krognos - for der er den originale lænke pt. - men det kan vel også klares!

vh Baun
Svar
GTwatch Skrev:Endnu engang - fremragende indlæg!

Gid vi alle kunne lave den slags - altid!

# Stefan

P.S. Det skrev medierne:

Urforum.dk: "Fantastisk indlæg!"

Berlingske: "Imponerende - intet mindre!"

Politiken: "Sætter nye standarder..."

Weekendavisen skrev: "Jeg græd..."
Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Captain's log Supplementary

På TZ Faldt jeg lige over et link til en sjældenhed. En original Flightmaster rem Icon_e_surprised
İmage
Flightmasteren leveredes enten med lænke, eller den viste Korfam rem, med ventilationshuller.

Billedet viser justerings "mekanismen", der også var på Seamaster Chronostop remmen.
Justering af længde foregik uden remstifter, så der er ingen huller i låsens sider.
Remmen kunne forskydes i spændet, og låses med en skrue anordning.

I tidernes morgen, smed jeg da bare sådan et spænde bort.
For jeg havde jo lige anskaffet en "dejlig slingrevorn" Tissot lænke Icon_redface

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Herlig læsning. Tak for det Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)