Hvilken rem passer bedst?
Jeg får i morgen min sorte rem fra Torben/Sumersible, men overvejer også at købe en brun rem (som flere har forslået) til mit Enzo Mechana. Inspireret af Torbens tråd med Panerai remme....

İmage

Hvilken rem vil passe bedst?

Rem 1

İmage

İmage

İmage

Rem 2

İmage

İmage

İmage
Svar
Selvfølgeligt gode begge - men umiddelbart den sorte som nr 1
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg ville klart vælge rem 2. Rem 1 har - efter min mening - alt for tydelige hvide syninger. Det vil "forstyrre" helheden - hvorimod rem 2 vil være med til at understrege en helhed. De hvide syninger vil aldrig ramme den hvide tone på urskiven alligevel, så derfor forstyrrende - i min optik. Valget er dog dit ... Icon_e_smile Skal jeg være helt ærligt, så havde bagsiden på rem to været den allerbedste, idet syningerne her er mest utydelige, og remmen samtidig er dejlig grov - ligesom uret ... men hvad ved jeg om så dyre ure og remme ... Icon_redface
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Jeg ville klart vælge rem 2. Rem 1 har - efter min mening - alt for tydelige hvide syninger. Det vil "forstyrre" helheden - hvorimod rem 2 vil være med til at understrege en helhed. De hvide syninger vil aldrig ramme den hvide tone på urskiven alligevel, så derfor forstyrrende - i min optik. Valget er dog dit ... Icon_e_smile Skal jeg være helt ærligt, så havde bagsiden på rem to været den allerbedste, idet syningerne her er mest utydelige, og remmen samtidig er dejlig grov - ligesom uret ... men hvad ved jeg om så dyre ure og remme ... Icon_redface

En del.

Jeg mener også det var dig der fik mig på denne ide Icon_e_wink

Jeg prøver lige den sorte på først, så må vi se.
Svar
Syningerne er ret nemme at farve med helt alm. stoffarvning normalt - men lidt afhængigt af om det er bomuld (artilleri ørevat som Dirch P kaldte det) eller Polyester?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Rem 2 ser dejlig mørkebrun ud - men det er den måske ikke ?
De venligste hilsner, John
Svar
Hej Tukjær.

Super fede remme,du kan vel ikke oplyse hvor de købes.

Mvh.Kent
Svar
seadweller Skrev:Hej Tukjær.

Super fede remme,du kan vel ikke oplyse hvor de købes.

Mvh.Kent

Jo da. Jeg fandt dem her,

[url]"http://www.watchobsession.co.uk/shop/index.php">http://www.watchobsession.co.uk/shop/index.php[/url]
Svar
Hej Claus

Jeg synes at remmen fra Torben er den fedeste, og den vil passe perfekt til dit Enzo ur. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)