2254.50.00 vs. 2531.80.00
Meget fornuftig Tukjær Icon_e_wink
Svar
Jeg ville også beholde det og så tippe noget TH, Breitling, Certina halløj af i stedet Icon_e_wink Dette ur er jo nok det mest klassiske og fineste du har i samlingen. Du skal upgrade ikke down grade Icon_e_wink

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Jeg ville også beholde det og så tippe noget TH, Breitling, Certina halløj af i stedet Icon_e_wink Dette ur er jo nok det mest klassiske og fineste du har i samlingen. Du skal upgrade ikke down grade Icon_e_wink

/Mads

Det er også kun hvis jeg køber en PO at en af mine to Omegaer bliver solgt.....

Den ene Breitling er til salg, den gule går jeg ikke af med nu. Certina'en er også sikker, men alt i alt er det nok det klogeste at tage en laaaang pause fra urkøb.

Er nok mest fristet af Panerai lige nu, ved egentligt ikke hvorfor......
Svar
Hvad er grunden til at Bond modellen er mere klassisk end 2254'eren?
Svar
Kan vi ikke få et billede af urene ved siden af hinanden, så man kan se forskellen. For mig at se, er den ene med blå skive...og den anden med sort (sorry...jeg har ikke den store viden/intersse i Omega) Icon_rolleyes

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
Tukjær Skrev:
Mads Gjødesen Skrev:Jeg ville også beholde det og så tippe noget TH, Breitling, Certina halløj af i stedet Icon_e_wink Dette ur er jo nok det mest klassiske og fineste du har i samlingen. Du skal upgrade ikke down grade Icon_e_wink

/Mads

Det er også kun hvis jeg køber en PO at en af mine to Omegaer bliver solgt.....

Den ene Breitling er til salg, den gule går jeg ikke af med nu. Certina'en er også sikker, men alt i alt er det nok det klogeste at tage en laaaang pause fra urkøb.

Er nok mest fristet af Panerai lige nu, ved egentligt ikke hvorfor......

Ja pust ud og paus - Panerai er du fristet af fordi så mange skriver om dem - det er en hype - De er store i mm, flotte og har historie - men du vil nok ikke ud med pengene til de sjældne modeller - eller dem med de rigtigt gode værker - så var jeg dig - så lod jeg Panerai være i fred indtil videre.
De almindeligere og billigere er ikke voldsomt meget værd for pengene i mine øjne

Man kan ikke skyde på alt der bevæger sig i vor hobby - hvis man vil beholde motorcyklen og bilen og konens respekt
Nåh - jeg er jo ikke ur-social rådgiver så hvad p......bilder jeg mig ind
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
İmage

İmage

De er faktisk meget forskellige, jeg kan ikke helt beslutte mig for hvilken der er flottest. 2254'eren betyder dog mest for mig da det var det første "kvalitets" ur jeg købte......
Svar
Kan godt forstå du er i tvivl, for mig er 2254 en klassiker, dels fordi den er sort og dermed går til alt og måske er lidt mere cool og sporty.

Men jeg kan også langt bedre lide viserne på 2254 og timemarkeringerne på skiven, den trækker på flere designelementer fra den gamle SM300.

Men jeg er enig med Mads i TH ville jeg skyde af først, da den dels er til at skaffe igen og dels er dine andre ure mere interessante IMØ.

Thomas
Svar
Så er jeg klart mest til den "sorte" udgave. Jeg må dog også indrømme, at jeg altid ville vælge en Speedmaster fremfor en Seamaster Icon_redface

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
For mig er 2254.50.00 den "rigtige" klassiske seamaster. Den er efter min mening også den flotteste af de 2. Også lænken kan jeg bedre lide på den.
2531.80.00 kunne jeg nu også godt tænke mig , men det er nu nok som de fleste andre p.g.a. Bond historien. Ligesom Seamus bryder jeg mig ikke om skeletviserne på 2531.80.00.
Men begge er fede ure.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)