11-04-2008, 01:20 AM
..
|
Billeder af brugernens Seiko, Citizen, Lorus, Pulsar ure
|
|
11-04-2008, 01:20 AM
..
11-04-2008, 03:29 AM
Hej
Marinemasteren fra Seiko er nok stadig stadig det fedeste japanske ur der er lavet. MVH Peter
01-05-2008, 01:43 PM
02-05-2008, 11:37 PM
Billigt kan også være ok .... når man nu ikke har råd til mere *smil*
Citizen Promaster Automatic Dive "au nature" (Kr. 490) ![]() Citizen Promaster Automatic Dive "blue" (Kr. 490) ![]() Estana Falcon "in pink" (tysker med Seiko værk) (Kr. 658) ![]() Estana Falcon "on Mini P180" (stadig tysk med Seiko værk) (Kr. 658) ![]() Håber med tiden at kunne købe bedre ind ... Tak, for de fede billeder I har sendt ! Joepete
21-05-2008, 09:19 AM
Dejlige billeder!
Her er et par meget hurtige snapshots af mine Seikoer: ![]() 2 x 6309 Begge på Maratac Zulu 4 ring remme fra broadarrow.net. Når jeg har et ur på, et det som regel ét af de her. ![]() Mit aller første Seiko! 7002-7039. Ikke specielt agtet blandt Seiko entusiaster, men det har fungeret perfekt for mig. Bliver ikke brugt så meget efter de to 6309'ere ankom!
22-05-2008, 09:55 PM
Fik lige leget lidt med billeder, så fik lige knepset et par nye til jer
Først mit første ur, har stor værdi for mig selv om det er et "billigt" quartz ur. Citizen er mærket forresten. ![]() Mit andet Citizen, et bullhead, rigtig fedt ur, men desværre for småt til mit håndled, men stadig fedt at have i samlingen. ![]() Så kommer vi til mit andet bullhead, men denne gang er det Seiko der står bag det, fed vintage klokke. ![]() Så mit Seiko flightmaster. Lækkert ur, på trods af at det er endnu en quartz model. ![]() Så til et par dykkere, første er mit Seiko SKZ255, black on black. Dejlig robust dykker, med et rådt udsegende. ![]() Anden dykker er Black monster, også et godt ur, men lidt mere neutralt end SKZ255. ![]() Det var det, håber i syntes om billederne.
09-07-2008, 09:20 PM
Funky seiko årgang 69 str. 4x4
Let slidt kasse men ikke slemt skive visere og glas er som nyt. Normalt er jeg ikke til guld men dette kunne jeg ikke stå for. dejlig clean skive. Som altid virker quickset perfekt og uret går som en drøm. pris 200 kr. afgjort en keeper. ![]() ![]() ![]()
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
17-07-2008, 11:59 PM
Flot Seiko, DJmon ! ... og så det der med ikke at kunne lide "guld" ... det skal du da bare over, skal du ikke ?
Super godt billede, hvor du har hængt Seiko´en rundt om kameraet - respekt !! De venligste hilsner, John
18-07-2008, 12:42 AM
Agfa Clack - åhhhh disse minder-
Ja samler er og bliver samler vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
18-07-2008, 01:01 AM
Joepete Skrev:Flot Seiko, DJmon ! ... og så det der med ikke at kunne lide "guld" ... det skal du da bare over, skal du ikke ? Tak skal du have Jeg er egenligt gammel hobbyfotograf men først på det sidste er jeg igen begyndt at lave lidt ud af billederne. jeg har jo en masse skrammel så hvorfor ikke bruge det fornuftigt Det er noget af en udfordring at tvinge et hp735 til at tage macro ... men det gamle skidt har god optik og en fantastisk batteritid... Det er ikke at jeg ikke syntes guld kan være pænt det er det bare sjældent på mig. jeg er lys/råhvid MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|