Endnu en som skal besøge Peter i Horsens.
ChronoMaster Skrev:
Tukjær Skrev:Ja.... Det er det nemlig..... Har du været inde og lure på WUS?

Nej, det har jeg faktisk ikke nået endnu. Først Vintageure....og så slutter jeg af med WUS Icon_e_biggrin

Skal du ikke snart til at overveje en Ball Engineer Master med feks. orange eller grøn krans?

Mvh.

Nej, jeg skal til at overveje at stoppe..... Men de er flotte, og ikke voldsomt dyre. Måske lidt over det jeg normalt vil give ud.
Svar
Jeg gider generelt ikke skrive i andre fora end her - men læser da flere andre, og skriver så hvis jeg har et eller andet helt specielt jeg ikke har kunnet få svar på her (og det er faktisk sjældent)
men jeg synes ikke jeg møder så mange andre herfra derinde.

Hvis i to skriver på ex WUS - går i det så under samme navn som her så man kan genkende jer "worldwide"? Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Hvis i to skriver på ex WUS - går i det så under samme navn som her så man kan genkende jer "worldwide"? Icon_e_smile
vh

Det kunne godt tænkes...

Mvh.
Svar
hannover_dk Skrev:Jeg gider generelt ikke skrive i andre fora end her - men læser da flere andre, og skriver så hvis jeg har et eller andet helt specielt jeg ikke har kunnet få svar på her (og det er faktisk sjældent)
men jeg synes ikke jeg møder så mange andre herfra derinde.

Hvis i to skriver på ex WUS - går i det så under samme navn som her så man kan genkende jer "worldwide"? Icon_e_smile
vh

Jeg har heller ikke mødt så mange, men et par stykker er det da blevet til. Både på WUS og TZ UK.....

Det er faktisk meget sjovt at skrive på Engelsk. Det har jeg jo ikke haft brug for siden jeg gik i skole for 25 år siden.
Svar
Hvornår på dagen er du i Horsens?

Jeg er hjemme efter kl. 19.15 - hvis du er interesseret i at snakke ure over et glas rødvin?

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Elbæk Skrev:Hvornår på dagen er du i Horsens?

Jeg er hjemme efter kl. 19.15 - hvis du er interesseret i at snakke ure over et glas rødvin?

Mvh.

Jakob

Hej Jakob.

Jeg er i Horsens om formiddagen.

Men tak for tilbuddet, det var pænt af dig.

Vi ses på et andet tidspunkt.
Svar
Hej Tukjær!!

Du må have en god tur til Horsens.

Hils der oppe Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)